ADWORDS BLOG

Články nejen o PPC marketingu

  • Automatizovaná správa účtu pomocí pozice reklam

    Taky vás zajímá, na jaké pozici se ukazuje vaše textová reklama? A všimli jste si, že průměrná pozice reklamy 3 může znamenat, že přes den se ukazujete čtvrtí, v noci první, ale nikdy jste nebyli třetí? A stalo se vám už, že vás konkurence vytlačila z pozice, na kterou jste měli ceny nastaveny a přišli jste na to až tak, že začalo ubývat zákazníků? Tedy pozdě? Máme řešení šité…

    0
  • Chytré cíle Analytics pro začátečníky

    Chytré cíle by nám měly usnadnit měření výkonu kampaní v případě, kdy nemůžeme měřit konverze. Využívají strojové učení k vyhodnocování návštěv, aby určily, které z těchto návštěv pro nás mají největší hodnotu.

    0
  • Pro začátečníky: stručný přehled AdWords a Sklik kampaní

    Co za reklamu použít pro svoji firmu? Už se v té nabídce služeb nevyznáte? Zde na našem blogu najdete ohromné množsví tipů k tomu, jak pracovat s Adwords, Analytics, Sklikem a Facebookem. Uvědomila jsem si, že jsme Vám ale nikdy neřekli, proč Vás s tím vůbec „otravujeme“ a proč si tak dáváme záležet na našich článcích.

    0
  • AdWords pro začátečníky: shoda klíčových slov

    V prvním článku pro AdWords začátečníky se podíváme na shody klíčových slov. Pro spousty lidí je to už banalita, ale já si stále živě pamatuji své nekonečné boje a utrpení, když jsem se je stále a stále dokola snažila náležitě pochopit.

    0
  • Srovnávače zboží – výhodný marketingový kanál pro e-shopy?

    Přiveďte nové zákazníky do svého e-shopu pomocí jednoho z nejvýhodnějších marketingových kanálů. Srovnávače zboží se staly během několika posledních let velmi důležitým prodejním kanálem pro internetové obchody.

    0
  • Neporušují vaše PPC inzeráty ochrannou známku?

    Problematika ochranných známek v inzerátech a klíčových slovech byla dlouhou dobu nejasná. Evropský soudní dvůr proto stanovil pravidla, která určují, co je v PPC reklamě povoleno a za co již může inzerentovi hrozit soudní spor.

    0