Blog nejen o Google AdWords

Články o PPC marketingu: Google AdWords, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • 6 bodů, jak vytvořit reklamu na Facebooku jako profesionál

    Žádný zbytečný řeči. Rozsáhlý praktický návod, jak si poradit s největšími úskalími při přípravě úspěšné Facebook kampaně.

    0
  • Automatizovaná správa AdWords pomocí pozice reklam

    Pozice vaší textové reklamy je jedním z klíčových faktorů, které o proklikovosti rozhodnou. Ale pozici vám vzít můžou! Přibude nová konkurence nebo se stávající konkurence zlepší, případně změní obchodní strategii, cokoliv. Máme řešení šité nám na míru. Podělíme se o něj, třeba vás zaujme.

    0
  • Chytré cíle Analytics pro začátečníky

    Chytré cíle by nám měly usnadnit měření výkonu kampaní v případě, kdy nemůžeme měřit konverze. Využívají strojové učení k vyhodnocování návštěv, aby určily, které z těchto návštěv pro nás mají největší hodnotu.

    0
  • Pro začátečníky: stručný přehled AdWords a Sklik kampaní

    Co za reklamu použít pro svoji firmu? Už se v té nabídce služeb nevyznáte? Zde na našem blogu najdete ohromné množsví tipů k tomu, jak pracovat s Adwords, Analytics, Sklikem a Facebookem. Uvědomila jsem si, že jsme Vám ale nikdy neřekli, proč Vás s tím vůbec „otravujeme“ a proč si tak dáváme záležet na našich článcích.

    0
  • AdWords pro začátečníky: shoda klíčových slov

    V prvním článku pro AdWords začátečníky se podíváme na shody klíčových slov. Pro spousty lidí je to už banalita, ale já si stále živě pamatuji své nekonečné boje a utrpení, když jsem se je stále a stále dokola snažila náležitě pochopit.

    0
  • Srovnávače zboží – výhodný marketingový kanál pro e-shopy?

    Přiveďte nové zákazníky do svého e-shopu pomocí jednoho z nejvýhodnějších marketingových kanálů. Srovnávače zboží se staly během několika posledních let velmi důležitým prodejním kanálem pro internetové obchody.

    0