Nastavení a správa PPC kampaní - ceník služeb

Google AdWords, Seznam Sklik, Facebook reklamy a další služby

 

Nastavení a správa AdWords

AdWords WEB
od 5999 Kč
  • Analýza klíčových slov
  • Vytváření reklamních textů
  • Měření konverzí
  • Strategie pro mobily
  • AdWords remarketing
  • Profesionální správa
AdWords E-Shop
od 7999 Kč
  • Google Nákupy
  • Google dynamický remarketing
  • Dynamické reklamy ve vyhledávání
  • Dynamické dosazování klíčových slov
  • Zlepšování návratnosti investic
AdWords Mini
od 1499 Kč
  • Pro malé kampaně s útratou do 2500 Kč/m.
  • Základní správa kampaně
  • Nová klíčová slova
  • Vylučující klíčová slova
  • Zařazování AdWords novinek

Chci nezávaznou nabídku >>

 

Nastavení a správa Sklik

Sklik WEB
od 4999 Kč
  • Analýza klíčových slov
  • Vytváření reklamních textů
  • Měření konverzí
  • Strategie pro mobily
  • Sklik retargeting
  • Profesionální správa
AdWords E-Shop
od 6999 Kč
  • Produktové reklamy
  • Dynamický retargeting
  • Textové reklamy z XML feedu
  • Dynamické dosazování klíčových slov
  • Zlepšování návratnosti investic
Sklik Mini
od 1499 Kč
  • Pro malé kampaně s útratou do 2500 Kč/m.
  • Základní správa kampaně
  • Nová klíčová slova
  • Vylučující klíčová slova
  • Zařazování Sklik novinek

Chci nezávaznou nabídku >>

 

Nastavení a správa Facebook reklam

Facebook WEB
od 5999 Kč
  • Práce s publiky
  • Pokročilé možnosti cílení
  • Facebook remarketing
  • Strategie pro mobily
  • Profesionální správa
Facebook E-Shop
od 6999 Kč
  • Zvýšení návštěvnosti
  • Produktové reklamy
  • Dynamický remarketing
  • Carousel reklamy
  • Profesionální správa

Chci nezávaznou nabídku >>

 

Další služby on-line marketingu

Zbožové porovnávače
od 3990Kč bez DPH
  • Registrace a nastavení zbožových porovnávačů
  • Audit XML feedu pro zbožové porovnávače
  • Správa feedů v aplikaci Mergado
  • Spárování produktů, nastavení nabídek
  • Měření konverzí, nadstandardní funkcionality
  • Pravidelná správa
Hodinová sazba
od 690Kč/h bez DPH
  • Hodinová sazba junior PPC specialisty 690Kč/h
  • Zvýhodněná sazba pro klienty 1190Kč/h
  • Standardní hodinová sazba 1490Kč/h
  • Hodinová sazba majitelů MarketingPPC 1990Kč/h
  • Osobní schůzka vč. cesty 990Kč/h + náklady
  • Příprava skriptů/práce s API 1990Kč/h

Jak se mám v těch tabulkách vyznat?

Ceníky by vám měly dát představu, kolik naše služby stojí. Nabídku vždy připravujeme podle vašich aktuálních potřeb, takže vaše cena se patrně bude lišit. Proto prosím neváhejte požádat o nezávaznou cenovou nabídku na míru a potom se v klidu rozhodnout, jestli našich služeb využijete.

Co když nevím, které kampaně jsou pro mě vhodné?

To je celkem běžné, od toho máte nás. Napište nám a my vám s výběrem správné kampaně pomůžeme. Probereme s vámi cíle kampaně a navrhneme nejvhodnější řešení. Dokud neodsouhlasíte konkrétní cenovou nabídku, jsou veškeré konzultace bezplatné.

Na které země a jazyky se zaměřujete?

Primárně na Českou republiku, Slovensko, Rakousko a Slovinsko nicméně dokážeme připravit kvalitní kampaně pro celý svět. Ve spolupráci s rodilými mluvčími řešíme kampaně např. v angličtině, němčině, francouzštině, ruštině, italštině, španělštině, portugalštině, polštině, maďarštině, turečtině atd.

V čem jste lepší než konkurence?

Soustředíme se pouze na PPC kampaně. Na jednu stanu vám tedy neumíme pomoci s SEO nebo email marketingem, na druhou stranu díky tomu, že se soustředíme čistě jen na PPC, rozumíme AdWords, Sklik a Facebook reklamám jako málokdo. Navíc při správě kampaní využíváme námi vyvinutou umělou inteligenci, která nám umožňuje zvýšit produktivitu a zkvalitnit práci.

Co se stane, když s vámi přestanu spolupracovat?

Chcete si kampaně později spravovat sami nebo si najít někoho jiného? Je to jen na vás. Bez ohledu na to, jestli jsme vám upravovali stávající PPC kampaň nebo zakládali novou, vy jste majitelé. Veškeré provedené úpravy jsou vaše, stejně tak budete mít přístupy ke všem účtům a nás z nich můžete odstranit.

Komu platím náklady za kliknutí?

Za kliknutí platíte přímo společnostem Google, Facebook nebo Seznam. Nám platíte pouze za naši práci. Díky tomu vždy přesně víte, kolik platíte za práci a kolik vás stojí samotná propagace. Neprůhledné balíčky „vše v jednom“, kde netušíte kolik za co vlastně platíte, bohužel nevedeme.

U vás se platí za osobní schůzky, to má být vtip?

Líbilo by se vám platit náš čas strávený schůzkou s vaším konkurentem? Drtivá většina našich klientů osobní schůzky nevyžaduje a nepotřebuje. Čas strávený povídáním si u kávy a nudnými prezentacemi se rovná čas nestrávený prací pro klienty. A někdo jej zaplatit musí. Přijde nám fér jej účtovat pouze těm klientům, kteří si osobní schůzku výslovně vyžádají.

Chci nezávaznou nabídku >>