6 bodů, jak vytvořit reklamu na Facebooku jako profesionál

Facebook reklama jako profesionál
Podrobný praktický návod, jak správně nastavit reklamu na Facebooku. Včetně řady tipů z praxe, které nenajdete ani ve Facebook nápovědě.

  1. Facebook Pixel – jak měřit Facebook konverze
  2. Facebook kampaně – jak vybrat správný typ
  3. Okruhy uživatelů – na koho s Facebook reklamou zacílit
  4. Strategie Facebook nabídek
  5. Typy Facebook reklam – který formát zvolit
  6. Co ve Facebook reklamě (ne)nabízet

 

1. Facebook Pixel – jak měřit Facebook konverze

Facebook reklamy vždy začněte u Facebook pixelu. Slouží pro nastavení remarketingu a měření konverzí – prostě kus kódu, který dáte na web. Jeho trochu skrytá funkce spočívá v tom, že vám pomůže přesněji zacílit reklamy a optimalizovat nabídky.

Najdete jej ve svém reklamním účtu Facebook. Zkopírujte kód ze svého reklamního účtu a vložte jej na všechny stránky webu do záhlaví.

Pokud používáte hotové řešení, jako třeba Shoptet, podívejte se vždy do administrace. Často tam najdete rovnou kolonku pro vložení ID Facebook pixelu. V tom případě nebudete vkládat celý kód, vložíte do kolonky jen ID ze svého Facebook Pixelu, zbytek kódu za vás web vygeneruje.

Jen raději dvakrát zkontrolujte, že jste číslo ID zkopírovali a vložili správně, jinak vám Facebook pixel nebude fungovat.

id facebook pixelu

Výhoda připravené kolonky pro ID je ta, že – když zůstaneme u příkladu Shoptetu – za vás dokáže rovnou generovat správné proměnné pro měření Facebook konverzí, např. včetně odesílání hodnoty nákupu do Facebook reklam. V opačném případě byste vše museli nastavit sami.

 

Nastavení měření Facebook konverzí

Pokud máte nastaveno měření cílů nebo transakcí v Google Analytics, uvidíte výsledky i tam. Jen nesmíte zapomenout na UTM parametry u všech Facebook reklam (doporučuji dát jako Campaign Source „facebook.com“ a jako Campaign Medium „cpc“).

Facebook konverze přesto nastavte ve 100% případů. Umí toho totiž daleko víc, než jen měřit výsledky – umí na Facebooku lépe najít vaše zákazníky a dokonce je „naklonovat“. Dostaneme se k tomu v dalších částech.

U e-shopu vždy měřte vedle počtů transakcí i jejich hodnotu v penězích. Něco jste prodali – ale byla to transakce za 500 Kč nebo 5000 Kč? Pro optimalizaci kampaní zásadní informace. Jestli nemá váš e-shop kolonku na vložení ID pixelu a neumí konverze nastavit za vás, nejlépe obrátit se na webmastera.

Nestačí jen vložit kus kódu na web, je potřeba nastavit dosazování hodnot nákupů popřípadě měny. Takže trochu se pohrabat v php nebo něčem podobném a vložit do kódu webu správnou proměnnou.

Jestli chcete jako konverzi měřit třeba odeslání poptávkového formuláře, můžete využít události Lead.

facebook lead event

Cílem je, aby se tento skript aktivoval po úspěšném odeslání poptávky. Události pro měření Facebook konverzí je víc, podrobnější přehled a návody najdete ve Facebook nápovědě.

Webmasteři se mě občas ptají, jestli mohu ověřit správné vložení pixelu na web. Jedna možnost je počkat pár dnů a zkontrolovat ve Facebook rozhraní, jestli se začne zobrazovat aktivita pixelu. Lepším řešením je nainstalovat si v Chrome rozšíření Facebook Pixel Helper

A poslední věc k pixelu – pokud používáte Google Tag Manager, je lepší Facebook pixel vložit přes něj.

 

Atribuční modely (kdo dostane zásluhu za konverzi)

Ještě se krátce zastavím u metodiky měření konverzí. V Google Analytics se v základním nastavení měří výsledky metodou „poslední non-direct návštěva“. Jinak řečeno – kliknu na vaši reklamu Facebook, kliknu na vaši reklamu AdWords a až potom koupím, v Analytics dostane 100% zásluhu AdWords reklama.

Facebook samozřejmě nebere v úvahu jiné zdroje návštěv a konverzi ke své reklamě přiřadí vždy, když k ní dojde do jednoho dne od shlédnutí reklamy nebo do 28 dnů po kliknutí na reklamu. V reportech máte možnost okno konverze změnit.

Téměř vždy se tak stane, že počty konverzí ve Facebook rozhraní nebudou sedět s konverzemi v Google Analytics. Není to chyba, oba systémy prostě jen používají jiný model. A ani se nedá říct, že by jedno z těchto měření bylo „správnější“. V Google Analytics můžete pomocí atribučních modelů docílit lepší představy o realitě, Facebook je zase daleko lepší na měření konverzí napříč zařízeními.

 

2. Facebook kampaně – jak vybrat správný typ

Facebook řekl bych každý měsíc mění složení typů kampaní, takže za pár týdnů to už zase bude jinak. Je to dobře, dneska máme u Facebook reklam možnosti, které před rokem vůbec neexistovaly. Jen je to občas trochu matoucí, když se objeví úplně nový typ nebo se někam přesune.

typy facebook kampaní

Dnes máme k dispozici deset typů, v 99% případů využíváme jen čtyři z nich. Často můžete váhat mezi více typy, protože třeba kampaň na Návštěvnost a Konverze se na první pohled skoro neliší, konverze umožní měřit obě dvě. Hlavní rozdíl? V mechanismu doručování reklam.

Facebook má velmi dobře fungující umělou inteligenci, která rozhodne, komu reklamu ukáže.

 

Kampaň Návštěvnost

Facebook se snaží reklamy doručovat lidem, u kterých je větší pravděpodobnost prokliku na web za co nejnižší cenu. Kampaň je výborná na zvýšení návštěvnosti webu. Když potřebujete, aby se o vás dozvěděli noví lidé. Pokud vytvoříte lákavou reklamu a zacílíte na správnou skupinu, můžete se dočkat prokliků za ceny i kolem 1 Kč.

Většina lidí sice zase odejde, aniž by něco koupila, ale dozví se o vaší existenci. Jestli z těchto návštěvníků časem vytvoříte zákazníky je na vás. Nabídněte jim na webu nějaké lákadlo, třeba v podobě bezplatné konzultace. Zacilte na ně s remarketingovou reklamou, přesvědčte je k odběru newsletteru.

 

Kampaň Konverze

Jak asi uhodnete, tady se Facebook snaží získat co nejvíce konverzí za co nejnižší cenu. Právě pro tuto kampaň je podstatné dobře nastavit měření konverzí, aby Facebook věděl, komu reklamu ukazovat.

Takže když měříte konverze, znamená to vždy použít tuto kampaň? Příliš zjednodušující odpověď. Často má smysl použít víc typů kampaní, byť i jen kvůli testu výkonnosti. Záleží i na celkové marketingové strategii a jaké další kampaně mimo Facebook používáte.

 

Projevený zájem

Přidáte na svoji firemní Facebook stránku něco zajímavého, příspěvek se zobrazí jen pár stům lidí a výsledkem je 2x Like? I to může být úspěch, neplacené příspěvky na Facebooku jsou dneska pro většinu firem ztráta času. Až teprve jejich podpoření placenou reklamou vám získá rozumný ohlas.

K tomu slouží kampaň Projevený zájem. Facebook optimalizuje s cílem získat co nevíc reakcí na příspěvek – Like, komentáře, sdílení.

Při propagací příspěvku si dobře rozmyslete, co je vašim cílem. Zobrazit nějakou fotku pár desítkám tisíc lidí a získat pár set Like je super, jestli vás to ale stojí peníze – jako v případě placené propagace příspěvku – co si od toho slibujete?

Propagaci příspěvku sami hodně využíváme, protože za pár korun se dá oslovit velké publikum. I u ní ale primárně sledujeme, kolik zaplatíme za proklik na náš web.

 

Prodej z katalogu produktů

Udělá radost e-shopům, protože často přináší zajímavou návratnost investic. Umí vytvářet dynamické reklamy, které ukazují konkrétní produkty lidem, kteří si je na vašem e-shopu prohlédli a nekoupili. Obdoba AdWords dynamického remarketingu, Facebook dynamické reklamy nabízí daleko větší reklamní prostor a jsou nepřehlédnutelné.

Pro spuštění potřebujete XML feed a Facebook Business Manager.

 

Další typy kampaní

Ještě stojí za zmínku kampaň Generování potenciálních zákazníků. Uživatel se může přihlásit k odběru vašeho newsletteru nebo poslat poptávku rovnou z Facebooku. Každý přechod mezi weby snižuje konverzní poměr a navíc nemusíte vytvářet pro novou kampaň zvláštní landing page, miniaturní landing page se zobrazí rovnou na Facebooku.

Generování potenciálních zákazníků

A prosím, ve vlastním zájmu zapomeňte na kampaně čistě na získávání Like. Like jsou naprosto k ničemu. Snad s výjimkou honění si ega, že máte o pět like víc než konkurence.

Z finančního hlediska je jejich hodnota nula a při dobře nastavené kampani pro zvýšení konverzí nebo kliknutí vám budou také přibývat. Navíc při cílení na Like bude Facebook ukazovat reklamu lidem, kteří lajkují vše co vidí, což velmi často nebudou vaší zákazníci.

 

3. Okruhy uživatelů – na koho s Facebook reklamou zacílit

Cílit budeme na jednotlivé skupiny v tomto pořadí

  1. Vlastní okruh uživatelů
  2. Podobný okruh uživatelů
  3. Uložený okruh uživatelů

 

1. Vlastní okruh uživatelů

Jedná se o uživatele, kteří s vámi již přišli do styku. Proto je nejlepší na ně zacílit jako první, protože existuje největší šance je zaujmout.

Co je to vlastní okruh uživatelů?

  • Facebook umožňuje vytvořit remarketingové publikum z návštěvníků vašeho webu.
  • Můžete nahrát seznam klientů a zacílit s reklamou na ně.
  • Můžete také zacílit na lidi, kteří navštívili váš firemní profil na Facebooku nebo zareagovali na váš příspěvek.

Protože vás tito lidé už znají, můžete na ně zacílit s „nejodvážnější“ nabídkou, nabídnout jim konkrétní produkt ke koupi nebo nabídku služeb.

 

2. Podobný okruh uživatelů

Často mě překvapí, jak výborně tato funkcionalita funguje. Někdy se podaří získat konverze dokonce levněji než z remarketingu.

K vytvoření podobného okruhu uživatelů je nejlepší nahrát do Facebooku seznam vašich klientů. Potom nastavíte cílovou zemi a velikost okruhu v procentech. Na začátek doporučuji použít 1%, postupem času můžete záběr rozšířit.

tvorba podobného okruh

Facebook vezme váš zdroj a ze všech uživatelů na daném území najde 1% uživatelů, kteří se co nejvíc svým profilem podobají lidem ve zdroji.

Jinak řečeno, pokud nahrajete seznam svých klientů, Facebook je dokáže „naklonovat“ – najít lidi, kteří jsou jim co nejvíce podobní. Na tuto skupinu potom zacílíte s reklamou.

 

3. Uložený okruh uživatelů

Přesněji řečeno se tak jen jmenuje, na začátku uložený není. Jedná se o jakoukoliv další metodu cílení, kterou Facebook umožňuje. Kombinací jsou možná tisíce, hlavní možnosti cílení jsou:

  • Geografické cílení; v ČR lze jít až na úroveň vesnic nebo PSČ. Dokonce můžete zacílit na lidi, kteří v dané lokalitě nedávno byli nebo jsou tam jen přechodně.
  • Cílení podle jazyka, ve kterém uživatelé mají svůj Facebook účet.
  • Cílení podle věku a pohlaví.
  • Cílení podle demografických údajů; vzdělání, stav, věk dětí, blížící se narozeniny…
  • Cílení podle zájmů.
  • Cílení podle chování.

Cílení můžete navíc kombinovat nebo zúžit. Takže pokud by vám to k něčemu bylo, můžete zacílit na všechny lidi v USA, kteří používají prohlížeč Opera, Facebook mají nastaven v makedonštině, jsou absolventy vysoké školy, pracují jako vrátní a zajímá je šerm.

Tento možná absurdní případ vám dá dobrou představu o tom, že možnosti cílení jsou téměř neomezené. Správnému výběru cílové skupiny věnujte velkou pozornost. I když můžete s reklamou zacílit na všechny lidi v ČR/SR, malý zájem o vaši reklamu Facebook potrestá menším počtem zobrazení a výrazně vyšší cenou za kliknutí.

Abychom se vrátili k tomu názvu – Uložený okruh uživatelů, cílení stačí nastavit jen při prvním zakládání kampaně a uložit si je pro další použití. Protože často budete na stejnou skupinu cílit s více reklamami nebo opakovaně, je to pro urychlení práce určitě vhodné.

 

Jedna sada reklam = jedno publikum

Jedná se o naprosto klíčové pravidlo, aby jakékoliv testy (a celkově interpretace výsledků) dávaly smysl. Pokud chcete jednu reklamu ukazovat zároveň lidem v remarketingu, podobnému okruhu uživatelů a ještě zacílit podle zájmu, vytvořte nejméně tři sady reklam.

Kdybyste dvě nebo více publik naskládali do jedné sady, nikdy se nedozvíte, které z těchto publik funguje.

Stejně tak tam, kde to má smysl, nezapomeňte publika vyloučit. Má smysl vždy vyloučit užší publikum, takže když chcete cílit zároveň na remarketing a uložený okruh uživatelů, není od věci vyloučit remarketingové publikum ze sady, která cílí na uložený okruh uživatelů.

 

4. Strategie Facebook nabídek

Už jsem zmínil, že různě typy kampaní mají odlišné mechanismy doručování. Proto i strategie optimalizace pro doručování reklam (= jak a za co budete platit) se liší podle typu kampaně.

Nejčastěji budete používat strategii

  • konverze
  • kliknutí na odkaz
  • zobrazení
  • denní jedinečný dosah
  • potenciální zákazníci
  • zájem o příspěvek.

U každé strategie je navíc možnost automatických a manuálních nabídek.

Nejlepší je použít optimalizaci zaměřenou na konverze s automatickou výší nabídek. Nejlepší je použít optimalizaci na kliknutí na odkaz s ruční výší nabídek. Obě tvrzení mohou být pravda. Potíž je v tom, že předem to nikdy nezjistíte.

V některých případech máte strategii danou. Pokud chcete být co nejvíce vidět a o kliknutí nebo konverze vám tolik nejde, zvolíte patrně strategii denní jedinečný dosah. U propagace příspěvku zvolíte nejčastěji zájem o příspěvek – i když ani kliknutí na odkaz nemusí být od věci, pokud je cílem uživatele přes příspěvek přilákat na váš web.

 

Testování strategií

Je třeba pamatovat na to, že pokud váš Facebook pixel nemá větší počet konverzí, nestačí se „naučit“, jak poznat vašeho zákazníka. U zcela nové kampaně nemusíte moc přemýšlet, většinou je nejlepší optimalizovat na počty kliknutí a nechat Facebook stanovit nabídky automaticky. Za čas se můžete ke kampani vrátit a začít zjišťovat, jestli najdete lepší volbu.

U kampaně s historií je nejlepší otestovat, která strategie funguje lépe. Zduplikujte sadu reklam a u nové sady reklam udělejte jedinou změnu – ve strategii nabídek. U jedné můžete nechat automatickou, u druhé manuální. Nebo u jedné optimalizujte na počet kliknutí, u jiné na počet konverzí. Po nějakém čase – vždy alespoň týden, u menších kampaní klidně měsíc – zkontrolujte, která sada reklam si vede lépe.

Postup tedy může být:

  • na začátek cílení na kliknutí s automatickou výší nabídek
  • časem otestovat cílení na konverze s automatickou výší nabídek
  • zůstanete u strategie, která přináší levnější konverze
  • a můžete zkusit ještě změnu na manuální výší nabídek.

Na výběr strategie má velký vliv i velikost kampaně. Pokud máte jednotky konverzí týdně, nemusí to být dostatečný počet, aby Facebook z dat něco vyčetl; optimalizace na konverze nemusí v takovém případě fungovat dobře.

Stejně tak nedává ekonomický smysl sedět pár hodin denně u Facebook kampaní, pokud vám dlouhodobě přináší měsíční zisk do pár tisíc měsíčně; to raději nastavte všechno na automatiku, strávený čas se při malých obratech nezaplatí.

 

5. Typy Facebook reklam – který formát zvolit

Pozn. – Facebook provádí nějaké změny takže postup napsaný kurzívou dočasně nefunguje tak jak by měl – nelze upravit nadpis ani popis v reklamě; podle všeho by se mělo jednat jen o dočasný stav, který ovšem může trvat i týdny.

Pokud plánujete použít jednu reklamu ve více kampaních nebo sadách, byť i třeba za účelem testování, není od věci využít příspěvků stránky.

příspěvky stránky

Příspěvky stránky vám umožní připravit si příspěvek, který potom můžete použít ve více reklamách. Přijde vhod při testování reklam nebo při cílení na více publik.

Říkáte si, proč prostě nevytvořit reklamu ve správci reklam a poté ji nezkopírovat? Totiž pokud použijete jeden Příspěvek stránky ve víc reklamách, tyto reklamy potom sdílí počty Like, sdílení a komentáře. Oproti tomu když jednu reklamu rozkopírujete, každá kopie si žije svým vlastním životem a počty Like apod. se potom „rozmělní“ – reklama vypadá méně oblíbená.

 

Obrázková reklama

Nejjednodušší typ reklamy, vyberete obrázek, přidáte text a je to. Facebook nabízí možnost přidat naráz více obrázků, které za vás bude testovat. Cílit na stejné publikum s více než jednou reklamou je určitě moudré. Jednak dopředu nevíte, který obrázek bude nejlépe fungovat. Za druhé u malého publika byste s jediným obrázkem lidi rychle unavili.

Drobná poznámka – pokud chcete provádět testování reklam, které bude statisticky spolehlivé, přidat při tvorbě reklamy více obrázků nefunguje. Facebook příliš brzy začne některou reklamu zvýhodňovat bez ohledu na smysluplné statistiky. Jestli chcete provést kvalitní test, musíte mít každou reklamu v odlišné sadě reklam.

 

Video reklama

Místo obrázku můžete použít i video. Video většinou vzbudí daleko větší zájem, přitom nemusíte být režisér, abyste krátké video vyrobili.

Nejsnazší cestu nabízí přímo Facebook – nahrajete sadu obrázků a v reklamě se budou zobrazovat jeden za druhým jako prezentace.

 

Rotující reklama

Umožňuje nahrát až deset obrázků (nebo videí) a každý nasměrovat na jinou stránku na webu. Hodí se proto hlavně pro nabízení většího počtu zboží nebo i služeb.

facebook rotujici obrazky

Zobrazuje se i na PC, ale daleko lepší je pro reklamu na mobilech, kde jsou lidé zvyklí „listovat“ doleva a doprava. Tento typ reklamy je vhodný i pro dynamický remarketing, kdy nahrajete XML Feed s produkty a Facebook automaticky ukazuje reklamy na produkty lidem, kteří si je prohlíželi.

 

Typy umístění

Facebook reklamy mohou na PC i na mobilech využívat čím dál více umístění. Některé můžete použít jen s určitým typem kampaně, některé kombinace umístění nelze použít zároveň.

Nejsnadnější je nechat Facebook rozhodnout, aby umístění vybíral automaticky za vás. Nevýhodou této metody může být, že pokud kampaně podrobně nesledujete, mohou vám na některém umístění utíkat peníze.

facebook umisteni

Nejčastěji vás bude zajímat:

  • Facebook kanály – nejčastější umístění, reklama se zobrazuje mezi ostatními příspěvky na „zdi“ (PC i mobil).
  • Facebook pravý sloupec – menší formát reklamy, který se uživatelům zobrazuje na pravé stránce v rozhraní Facebook (pouze PC). Osobně doporučuji na něj cílit opatrně, protože často dokáže utratit spoustu peněz bez výsledku.
  • Instragram kanál – hlavní reklama pro Instagram, který již před časem Facebook koupil (PC i mobil).
  • Audience Network – zatím zobrazení v řádech procent, určitě poroste. Je to snaha zobrazovat reklamy i mimo Facebook, obdoba reklamní sítě AdWords (primárně mobil).

 

Okrajové nebo nezajímavé:

  • Facebook rychlé články – v ČR zcela nepodstatné, většinou hluboko pod 1% ze všech zobrazení. Reklama se může zobrazovat v článcích, které na mobilním Facebooku publikovaly zpravodajské weby.
  • Facebook instreamová videa – zapomeňte, pouze pro pár vybraných firem.
  • Facebook navrhovaná videa – logicky jen pro videoreklamu a jen pro pár typů kampaní.
  • Instagram stories – raději použijete Instagram kanál.
  • Messenger – pro část uživatelů stále nedostupné, zatím zcela zanedbatelné výsledky.

 

6. Co ve Facebook reklamě (ne)nabízet

Když někdo půjde na Google nebo Seznam a napíše do vyhledávání Nikon D3300, máte celkem velkou šanci, že se o tento fotoaparát zajímá z důvodu zamýšlené koupě. Možná teprve hledá informace, možná chce porovnat ceny, každopádně je celkem blízko k uskutečnění nákupu. Po nějaké době zjistíte, že potřebujete třeba 200 kliknutí na jeden prodaný fotoaparát.

Potom dáte na Facebook reklamu s krásným obrázkem stejného foťáku a čekáte… 200 kliknutí, 500, 1000, 3000 – a nikdo nekupuje! Přitom máte dokonalou reklamu, nižší cenu než konkurence, přehledný e-shop a cílíte na skupinu lidí, kteří jsou blázni do fotografování!

Teoreticky máte vše správně, až na jednu maličkost – reklamu neukazujete lidem, kteří by zrovna teď měli v úmyslu kupovat nový foťák, natož konkrétně Nikon D3300. Jistě, pár takových lidí asi bude, ale můžete potřebovat pár tisíc kliknutí na prodej jednoho kusu.

Proč to nefunguje? Cílíte na lidi v úplně jiné fázi nákupního cyklu.

 

Fáze nákupního cyklu

Pokud zůstaneme u příkladu s foťákem, v podstatě můžete narazit na tři typy zákazníků:

  1. lidé, kteří o koupi foťáku v současné době neuvažují
  2. lidé, kteří zvažují koupi foťáku
  3. lidé, kteří chtějí konkrétní značku nebo typ foťáku.

Ukazovat reklamu na Nikon D3300 první skupině lidí nemá moc smysl. Samozřejmě je možné, že někoho zaujmete, že si řekne, že vlastně nový foťák potřebuje. Potíž je, že těchto lidí bude mizivý počet a ještě méně bude lidí, kteří chtějí vámi nabízenou značku nebo typ.

Pokud máte obchod s fotografickými potřebami a chcete tyto lidi zaujmout, je potřeba jim v této fázi nabídnout např. bezplatného průvodce „Jak mít fotky jako profesionál“. Zaujmete, lidé se o vás dozvědí a možní někdy v budoucnu od vás něco koupí, protože jste jim s něčím pomohli a budou vám věřit víc, než někomu úplně neznámému.

U druhé skupiny lidí je sice větší šance na prodej foťáku, ale nemusejí chtít koupit teď a nemusejí chtít Nikon. Opět reklama typu „Dnes doprava zdarma na Nikon D3300“ nemusí být úspěšná. Lépe může fungovat třeba průvodce výběrem nového foťáku nebo srovnání funkcí u několika typů.

Při cílení na první dvě skupiny vám jde hlavně o navázání komunikace s potenciálními zákazníky. Ideálně pomocí něčeho, co je posune do další fáze nákupního cyklu a zároveň vás představí jako důvěryhodnou firmu.

Třetí skupina chce koupit. Tady byste už měli nabízet konkrétní produkty a vysvětlit jim, v čem je vaše nabídka nejlepší na trhu.

 

Jak to využít v praxi

Je potřeba si uvědomit, že 100% přesné cílení neexistuje. Nedokážete zacílit na publikum, ve kterém by zrovna všichni chtěli to, co nabízíte. Naopak často je úspěch, pokud konverzi uskuteční jednotky procent lidí.

Univerzální návod na zacílení vám nedám – záleží, co nabízíte. Vždy myslete na popsané fáze nákupního cyklu – a zároveň v omezeném množství klidně otestujte i cílení, které odporuje popsaným pravidlům. Chování uživatelů totiž předem nikdo nezná.

Každopádně obecně lze říci, že jednotlivé fáze nákupnímu cyklu odpovídají publikům:

  • Potenciální zákazníky, kteří jsou nejblíže ke koupi, najdete ve vlastním okruhu uživatelů.
  • Lidé uprostřed nákupního cyklu se budou nejčastěji vyskytovat v podobném okruhu uživatelů.
  • Lidé v uloženém okruhu uživatelů jsou nejčastěji nejdále od okamžiku koupě. Což neznamená, že byste na ně neměli cílit. Pokud neporoste počet lidí, kteří ví o vaší existenci, neporoste ani počet vašich prodejů.

 


Jak to udělat jednodušeji?

Jestli si na Facebook reklamu netroufáte, stačí se nám ozvat. Kolegyně s vámi probere vaše marketingové cíle, vhodnost Facebook reklamy, kampaně připraví a postará se o ně.

FB článek