Představení týmu MarketingPPC

Petr

 

Akademické vzdělání

  • Ing. – VUT v Brně
  • Dipl.-Ing. – FernUniversität Hagen, Německo
  • Ph.D. – VUT v Brně

 

Odborné zaměření

  • umělá inteligence
  • dolování dat
  • statistika

petr

Zaměstnání

  • 2001 – 2015 VUT v Brně, asistent, odborný asistent, akademický a vědecký pracovník
  • od 2008 ScioTech s.r.o., spolumajitel 
  • od 2016 MarketingPPC s.r.o., spolumajitel

Od VUT k MarketingPPC

Na VUT v Brně garantoval a přednášel v kurzech Strojové učení a Umělá inteligence, ve výzkumné činnosti se zabýval vývojem nových algoritmů používaných v dolování dat a umělé inteligenci. Od roku 2008 vedle výuky a výzkumné činnosti začal se zakázkovým  vývojem pod hlavičkou firmy ScioTech, což jej v roce 2014 přivedlo k první spolupráci s MarketingPPC. Od roku 2016 se stává jejím spolumajitelem, specializuje se na vývoj automatů pro zaměstnance i klienty.

Filip

Filip

Zaměstnání

  • 2007 – 2010 marketingová podporu prodejního kanálu Autodesk v ČR, SK a HU
  • 2011 – 2012 marketingová podpora prodejního kanálu AVG
  • 2012 – 2014 spolumajitel firmy Green Zebra Lawncare Ltd., zodpovědný za obchodní a marketingové aktivity
  • 2013 začátek projektu MarketingPPC

Začátek MarketingPPC

Projekt MarketingPPC vznikl asi rok poté, co Filip za vlastní PPC reklamu utratil 600 dolarů s efektem blížícím se nule. Následovaly měsíce usilovného studia, nejprve pro potřeby propagace jeho vlastního podnikání, které s marketingem nemělo nic společného. Když se po dokončení studia, které bylo podloženo i praktickými pokusy za vlastní peníze, začal v PPC lépe orientovat, rozhodl se své znalosti a zkušenosti nabídnout ostatním.

Tak vznikl v srpnu 2013 projekt MarketingPPC.

Ondra

ondra

Akademické vzdělání

Ing. – VUT v Brně

Odborné zaměření

  • sběr a zpracování dat
  • průmyslové komunikace a automatizace
  • systémy reálného času

Zaměstnání

  • 2004 – 2015 VUT v Brně, asistent, výzkumný pracovník
  • od 2008 ScioTech s.r.o., spolumajitel
  • od 2016 MarketingPPC s.r.o., spolumajitel

Jako programátor se věnuje sběru dat, automatizaci a řízení systémů. Tyto praktické zkušenosti se snaží uplatnit jako analytik v MarketingPPC, kde se věnuje především kontrolám Google AdWords kampaní a optimalizaci kampaní pro Facebook.

Jakub

Jakub je specialistou na AdWords a Facebook kampaně primárně pro Rakousko, Německo a další německy mluvící země.

Lucy

foto-lucy

Lucy má na starosti především záležitosti týkající se správy a vyhodnocování AdWords kampaní. Dále pomáhá s přípravou nabídek kampaní a s péčí o klienty.

Jakub

Jakub

Jakub je odborníkem na zbožové vyhledávače. Umí nastavit a spravovat zejména Heureku a Zboží, ovládá aplikaci Mergado.

Helena

helena

Helena je expertka na všechny typy Facebook reklam, kterým se věnuje na 100%.

Davor

Davor má na starost aktivity ve Slovinsku a Chorvatsku.

Polina

Polina je zodpovědná za aktivity v Itálii, okrajově řeší i kampaně v ruštině.

Jana

Jana pracovala poslední dva roky jako grafička pro velkou firmu v Dubai a dnes se věnuje i našim klientům.