Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Jak nastavit Google Ads obsahovou síť

    Obsahová síť je ze všech Google Ads kampaní zdaleka nejnebezpečnější. Špatné nastavení vás bude stát hromadu peněz. Vaše reklamy se budou zobrazovat na špatných místech nesprávným lidem. Většina kliknutí na vaši reklamu bude omylem. Některé možná i od lidí, kteří na vás budou chtít vydělat. Jak se toho vyvarovat?

  • Jak získat vylučující klíčová slova z historie Google Ads účtu

    Vylučující klíčová slova můžou ušetřit nemalou část rozpočtu. Jak je ale najít? Nenasytné ztrátové dotazy přežívají někde v hlubinách historických dat. Maskovány v souslovích a různých tvarech. A my si na ně dnes došlápneme. Ukážeme si postup, jak z vyhledávacích dotazů vydolovat nadějná vylučující klíčová slova.

  • Jak správně nastavit novou Google Ads kampaň ve vyhledávání

    Založení nové Google Ads kampaně je na první pohled snadné. Všechno je přednastavené, stačí vytvořit text reklamy a vybrat pár klíčových slov. Opravdu stačí? Pokud k Google Ads přistoupíte tímto způsobem, jedna věc je jistá: budete za Google Ads kampaň utrácet výrazně víc, než je potřeba. Tento článek vám pomůže odhalit, co jednotlivá nastavení nové kampaně znamenají.

  • Vyloučení obsahu v obsahové síti Google Ads

    U reklam v obsahové síti se snadno může stát, že se budou zobrazovat i na stránkách s nevhodným obsahem. Zobrazovat nabídku dovolené u zpráv o letecké katastrofě? Reklama na mateřskou školku u článku o domácím násilí? To nebude to pravé. Poradím, jak pomocí vyloučení obsahu ochránit svoji dobrou pověst a zároveň často ušetřit spoustu peněz za zbytečná kliknutí.

  • VIDEO: Jak přidat publika do AdWords vyhledávání

    Videonávod, jak přidat publika do kampaní ve vyhledávání a do Google nákupy.

  • Vylučující klíčová slova v Google Ads vám ušetří víc, než byste čekali

    Je pravděpodobné, že vás Google Ads stojí výrazně víc, než by muselo. Spoustu peněz utrácíte za kliknutí, která nemají šanci přinést konverze. Klíčem, jak se zbavit „nechtěných“ návštěvníků a tím ušetřit spoustu peněz, jsou vylučující klíčová slova. Co to je, kde je najít a jak je používat?

  • Jak udělat z úspěšné Google Ads reklamy mistra světa

    Jak napsat reklamu, aby získala co největší počet kliknutí a hlavně přinesla co nejvíc konverzí? Je v podstatě nemožné sednout k počítači a něco takového vytvořit napoprvé. Zcela zásadní pro vylepšování reklam, a tím i pro dobrý výkon celé Google Ads kampaně, je testování reklam. Jak na to?

  • Jak napsat Google Ads reklamu, která přesvědčí každého

    Vytvoření úžasné Google Ads reklamy, na kterou máte jen 170 znaků, se může zdát jako nadlidský úkol. Provedeme vás postupem při vytváření Google Ads reklamy a po přečtení článku budete schopni vytvořit daleko lepší reklamu, než jakou má většina vaší konkurence.