Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • AdWords klíčová slova bez konverzí – co s nimi?

    Pokud je v účtu klíčové slovo, které stojí hodně peněz a přitom nepřináší vůbec žádné konverze, je něco špatně. Typické příčiny jsou nevhodné klíčové slovo, nevhodný typ klíčového slova, nefunkční nebo nelogická URL, nekvalita propagovaného webu. Až na poslední z bodů lze situaci zlepšit.

  • 11 triků pro Facebook reklamy, které vaše konkurence nezná

    Facebook reklamy za poslední rok prošly neuvěřitelným vývojem; včetně nedávného předělání designu reklamního rozhraní, asi abychom neusnuli na vavřínech. Přibyla i řada příjemnějších novinek a často je možné díky Facebook reklamám získat zákazníky za zlomek ceny oproti jiným PPC kampaním. Sami běžně na Facebook reklamy vydáme mnohem víc než na AdWords nebo Sklik. Potíž je v tom, že stejně jako AdWords, ani Facebook reklamy většina inzerentů neumí využívat naplno….

  • AdWords skript: udržování pozice reklam

    Chcete mít jistotu, že vaše reklamy budou vždy vidět v horní části stránky vyhledávání? Tento skript vám pomůže udržovat reklamy na zvolené průměrné pozici.

  • Google Tag Manager – základní nastavení

    Google Tag Manager je výborná věc, jak zjednodušit nasazování různých kódů na váš web. Ať už si web spravujete sami nebo máte svého webmastera, pomocí Google Tag Manageru budete mít značně jednodušší život při vkládání různých dalších kódů na web.

  • AdWords skript: výkon klíčových slov

    Nebylo by super mít k dispozici nástroj, který by nás dokázal nasměrovat správným směrem a říci nám, v jaké kondici klíčová slova v účtu jsou? Tento skript vám pomůže zjistit, jak si vaše klíčová slova vedou.

  • AdWords skript: kontrola funkčnosti URL

    Není nic horšího, než platit za zbytečná kliknutí. Někdy se může stát, že máte aktivní reklamu, která uživatele přivede na chybovou stránku 404. Tento skript automaticky zjistí problém s nefunkční cílovou stránkou a pošle vám upozornění.

  • Webdesign, který prodává

    Dobře nastavená PPC reklama je jen polovina úspěchu. Za přeměnu návštěvníka webu v zákazníka je zodpovědný váš web. A drtivá většina webů českých a slovenských firem ignoruje základní pravidla webdesignu.

  • Založení účtu Facebook Business Manager

    Tento článek je čistě návod, jak založit Facebook Business Manager. Co to je a kdy ho potřebujete?