Automatizovaná správa PPC kampaní

Automatizovaná řešení a umělá inteligence pro AdWords reklamy

Pozice reklam pro AdWords

CO UMÍ: Změnit až 24x denně nabídky klíčových slov tak, aby se reklama zobrazovala co nejblíž cílové pozici.

PROČ JEJ POUŽÍVAT: Protože je zcela nemožné udržovat cílové pozice reklam ručně. I když máte reklamu průměrně na 2. pozici, může se v noci ukazovat na prvním místě a přes den být až čtvrtá.

Více informací

Klíčová slova pro AdWords

CO UMÍ: Navrhovat vhodné kandidáty na klíčová slova v přesné shodě a po vašem odsouhlasení je do kampaně rovnou i přidat.

PROČ JEJ POUŽÍVAT: Protože klíčová slova v přesné shodě mívají lepší skóre kvality, vyšší pozici, nižší cenu za kliknutí a lepší návratnost investic. A málokdo má čas je pravidelně přidávat.

Více informací

Vylučující klíčová slova pro AdWords

CO UMÍ: Navrhovat vhodné kandidáty na vylučující klíčová slova a po vašem odsouhlasení je do kampaně rovnou i přidat.

PROČ JEJ POUŽÍVAT: Abyste snížili náklady na AdWords. Díky tomuto automatu se vaše reklamy nebudou zobrazovat u dotazů, které jsou ztrátové nebo s cílem vaší kampaně vůbec nesouvisí.

Více informací

Bezplatná analýza nasazení AdWords automatizace

Pokud si nejste jisti, jestli je nabízená automatizace AdWords vhodná pro váš účet nebo co přesně umí, dejte nám vědět. Ozveme se vám a poradíme, které automaty vám pomohou ušetřit čas a peníze.

automaty dotaz

 

Hotové automaty nejsou pro všechny. Máte zájem o umělou inteligenci pro AdWords na míru?

Kontaktujte nás pro individuální konzultaci