Skript: Vylučující klíčová slova pro Google Ads

Usnadněte si práci s Google Ads

Skript Vám každý týden připraví návrhy vyhledávacích dotazů bez konverzí, které můžete pomocí pár kliknutí přidat jako vylučující klíčová slova.

K čemu je skript dobrý

  • Umí snížit náklady a zvýšit efektivitu Google Ads kampaní díky tomu, že
  • pomáhá zajistit, aby se vaše reklamy u prodělečných dotazů vůbec nezobrazovaly.
  • Funguje tak, že kontroluje report vyhledávacích dotazů a navrhuje nová vylučující klíčová slova v přesné i volné shodě.
  • Pokud návrhy schválíte, automat je následně sám přidá do patřičné reklamní sestavy.

Google Premier Partner

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.

Snadné spuštění

Skript stačí vložit do účtu a spustit. Další nastavení netřeba, skript sám začne generovat návrhy vylučujících klíčových slov.
Funguje pro reklamy ve vyhledávání a Google Nákupy.

Jednoduchá obsluha

Navržená vylučující klíčová slova může skript do kampaně i přidat, ale až po Vašem schválení. Nemusíte se již přihlašovat do Google Ads účtu, do hodiny po schválení bude vylučující klíčové slovo přidáno samo.

Získejte skript na 6 měsíců zdarma

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.

Skript bude posílat informace o nových návrzích vylučujících klíčových slov na Váš e-mail. Abyste nemuseli do kódu zasahovat a e-mail vkládat sami, rovnou jej předvyplníme a pošleme Vám hotový skript včetně návodu, jak jej do účtu přidat.

Spolu se skriptem Vám na zadaný e-mail přijde i odkaz s návodem, jak skript do účtu přidat a autorizovat.

Jedná se o dočasné řešení, v plánu je řešení přes API, které bude uživatelsky výrazně přívětivější.

Běžící automat se snadno ovládá přes Tabulky Google Sheets (excelovská tabulka v prohlížeči).

Návrhy vylučujících klíčových slov jsou seřazeny pro každou sestavu podle útraty, abyste snadno nalezli největší „hříšníky“.

Skript umí jen přidávat vylučující klíčová slova. Navíc pouze tehdy, pokud jejich přidáním v rozhraní výslovně odsouhlasíte. O úspěšném přidání odsouhlasených vylučujících klíčových slov Vás následně informuje e-mailem.