fbpx
Přeskočit na obsah

Blog o online marketingu

Online marketing
Michal Ševčík

Rozhovor v Clubhouse na téma: PPC strategicky (11. 8. 2021)

Ve druhé polovině prázdnin náš marketingový ředitel Michal přijal pozvánku k rozhovoru na Clubhouse do klubu Podnikej strategicky od Daniely Podolkové. Téma bylo jasné: PPC reklama. V téměř hodinovém rozhovoru Michal přiblížil posluchačům svět PPC reklamy a

Číst dále »
Heureka
Online marketing
Kamila Hájková

Jak funguje Heureka: 1. díl – Základní informace

Kdo nikdy nevyužil pro svoje nákupy porovnávač zboží Heureka, ať hodí kamenem :) Heureku zkrátka netřeba dlouze představovat – jedná se o největší cenový srovnávač v Evropě a v současnosti zahrnuje již 9 zemí a 23 mil. aktivních uživatelů. 

Číst dále »
Generace vs marketing
Online marketing
Michal Ševčík

Generace versus marketing v ČR

V marketingu se snaží většina marketérů přizpůsobit reklamu jednotlivým věkovým skupinám. Protože každá věková skupiny reaguje na reklamu jinak. Toto chování ovlivňuje mnoho aspektů. Nejvýraznějším aspektem je to, co jednotlivé věkové skupiny zažily. Některé se

Číst dále »
Google Analytics
Kamila Hájková

5 ukazatelů, které se vyplatí sledovat u e-shopu

Jestli váš e-shop prosperuje poznáte sami v podobě zisku. Aby vás konkurence nepředběhla ani v budoucnu, zanalyzujte si důvody úspěchu. Vaše motto by mělo znít: Měřím, tedy jsem. Bez monitoringu online aktivit totiž jen těžko zjistíte, které

Číst dále »
Online marketing
Kamila Hájková

Jak vybrat PPC agenturu

PPC reklama je v současné době hojně používaný marketingový kanál, který relativně rychle přináší ovoce. Placená reklama na internetu se stala nepostradatelná pro všechny podnikavce v online světě. Zkrátka ať už toužíte přivést na váš e-shop nové

Číst dále »
google analytics 4
Google Analytics
Filip Hvízdal

Jak nastavit Google Analytics 4

Google Analytics 4 (dále v textu většinou jen GA4) je nejnovější verzí oblíbeného bezplatného analytického nástroje od Google, který slouží k získávání statistických dat o návštěvnosti webových stránek. V článku se podíváme nejprve na založení

Číst dále »
Online marketing
Filip Hvízdal

Facebook Business Manager – jak jej založit a nastavit

Facebook Business Manager (dále někdy jen BM) je nástroj pro správu všech věcí, které souvisí s Facebook reklamou: reklamních účtů, Facebook pixelů, firemních stránek, publik, platebních metod atp. Pokud jej zatím nepoužíváte, potřebujete jej? S

Číst dále »
Google Ads
Filip Hvízdal

Vylučující klíčová slova v Google Ads

Pamatuji si, jak chvíli po revoluci otevřel jeden podnikavec kousek od našeho domu hrozně lákavý obchůdek. Byla to sice jen opadaná vrátnice z nějakého zaniklého servisu, ale jako děcka jsme toto vůbec neřešili. Uvnitř se

Číst dále »
strategie google nabídek (1)
Google Ads
Filip Hvízdal

Přehled strategií nabídek v Google Ads

Výběr správné strategie nabídek v nastavení Google Ads kampaně nabídek může hrát velkou roli při snížení (nebo zvýšení) nákladů na Google Ads. Jak neplatit více, než je potřeba, kvůli nevhodně zvolené strategii? Možné strategie nabídek

Číst dále »
nadpis google reklamy
Google Ads
Filip Hvízdal

11 tipů, jak upoutat nadpisem Google Ads reklamy

Dobře napsaný nadpis reklamy je klíčem k přilákání pozornosti ve všech oblastech marketingu. Nadpis je první věc, kterou potenciální zákazník vidí. Na jeho základě se v milisekundách rozhoduje, zda ho naše nabídka zajímá, nebo ji

Číst dále »
google merchant center
Google Ads
Filip Hvízdal

Jak nastavit Google Merchant Center

Nastavení Merchant Center může být pro začínající inzerenty trochu odrazující, takže se na ně podíváme v několika krocích. Co je to Google Merchant Center XML feed a další zdroje dat Ověření a nárokování webových stránek

Číst dále »
omyly v online marketingu
Online marketing
Filip Hvízdal

10 omylů a mýtů v online marketingu

Mezi podnikateli koluje řada mýtů o tom, jak online marketing funguje a co by měli nebo neměli dělat. V praxi se setkáváme s klienty, kteří mají o marketingu velmi zkreslené představy. Návrat do reality nebývá

Číst dále »
Google Ads
Filip Hvízdal

Dynamické reklamy ve vyhledávání DSA

Dynamické reklamy ve vyhledávání mohou zejména (ale nejen) e-shopům usnadnit život při provozu Google Ads kampaní. Nicméně nehodí se vždy a je potřeba vědět, na co si dát pozor. Ve skutečnosti z pohledu výkonu většinou

Číst dále »
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50