Blog o PPC marketingu

Váš e-mail bude použit pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete. Ochrana osobních údajů.

Google Ads
Filip Hvízdal

Vylučující klíčová slova v Google Ads

Pamatuji si, jak chvíli po revoluci otevřel jeden podnikavec kousek od našeho domu hrozně lákavý obchůdek. Byla to sice jen opadaná vrátnice z nějakého zaniklého servisu, ale jako děcka jsme toto vůbec neřešili. Uvnitř se

Číst dále »
dynamicky remarketing
Google Ads
Filip Hvízdal

Co je to dynamický remarketing

Jak funguje dynamický remarketing Představte si, že máte obchod s notebooky. Každý den přijde do prodejny 100 lidí. Jeden z nich ví zcela přesně, jaký notebook chce, a bez velkého přemýšlení jej i koupí. Jeden

Číst dále »
strategie google nabídek (1)
Google Ads
Filip Hvízdal

Přehled strategií nabídek v Google Ads

Výběr správné strategie nabídek v nastavení Google Ads kampaně nabídek může hrát velkou roli při snížení (nebo zvýšení) nákladů na Google Ads. Jak neplatit více, než je potřeba, kvůli nevhodně zvolené strategii? Možné strategie nabídek

Číst dále »
nadpis google reklamy
Google Ads
Filip Hvízdal

11 tipů, jak upoutat nadpisem Google Ads reklamy

Dobře napsaný nadpis reklamy je klíčem k přilákání pozornosti ve všech oblastech marketingu. Nadpis je první věc, kterou potenciální zákazník vidí. Na jeho základě se v milisekundách rozhoduje, zda ho naše nabídka zajímá, nebo ji

Číst dále »
google merchant center
Google Ads
Filip Hvízdal

Jak nastavit Google Merchant Center

Nastavení Merchant Center může být pro začínající inzerenty trochu odrazující, takže se na ně podíváme v několika krocích. Co je to Google Merchant Center XML feed a další zdroje dat Ověření a nárokování webových stránek

Číst dále »