Blog o PPC marketingu

Váš e-mail bude použit pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete. Ochrana osobních údajů.

Neporušují vaše PPC inzeráty ochrannou známku?

Tento příspěvek napsali odborníci na ochranné známky z Patentoid.cz Problematika ochranných známek v inzerátech a klíčových slovech byla dlouhou dobu nejasná. Evropský soudní dvůr proto stanovil pravidla, která určují, co je v PPC reklamě povoleno a

Číst dále »

Jak vyhodnotit testování Google Ads reklam

Při testování reklam je důležité poznat, když už lze jednu reklamu prohlásit za významně horší a nahradit ji reklamou novou. Ukážeme vám, jak to spočítat, na co si dát pozor, přidáme úsměvný příklad ze života a

Číst dále »

Google Tag Manager a pokročilá měření událostí

V prvním článku o Google Tag Manageru (Správce značek Google) jsme si prošli základní nastavení, ve druhém jsme se podívali na nastavení Facebook Pixelu. V tomto článku se zaměříme na některé pokročilejší postupy pro nastavení měření událostí

Číst dále »

5 úrovní Google Ads automatizace

Google Ads nabízí spoustu možností, jak si ušetřit práci a zefektivnit kampaně. Podíváme se na přehled pěti možností, jak lze pomocí jednoduché nebo naopak velmi sofistikované Google Ads automatizace ušetřit čas, snížit náklady a zvýšit

Číst dále »

Google Tag Manager a Facebook pixel

V minulém článku o Google Tag Manageru jsme si prošli základní nastavení. V tomto článku se zaměříme na Facebook pixel a měření Facebook konverzí. V příštím článku se podíváme na sledování událostí jako jsou kliknutí

Číst dále »