fbpx
Přeskočit na obsah

Blog o online marketingu

Trendy v e-commerce
Online marketing
Petra

Trendy v E-commerce v roce 2024

Za rok 2023 objem prodejů online meziročně o 6% vzrostl. Jedná se tedy o pomalejší nárůst, než jsme zaznamenali v předcházejících letech, nicméně tuto tendenci předpokládáme i v roce 2024. Statistika za rok 2023 ukazuje

Číst dále »
Consent mode v2
Google Analytics
Petr Honzík

Consent Mode V2 – koho se týká?

Na každou složitou otázku existuje jednoduchá a srozumitelná nesprávná odpověď. V tomto článku se pokusíme velmi jednoduše, bez důrazu na absolutní přesnost, uvést běžného smrtelníka do obrazu, o co v Consent Mode V2 vlastně jde.

Číst dále »
Poslední míle
Online marketing
Michal Kartaš

Jak uspět v logistice poslední míle?

Nákupní chování spotřebitelů se v dnešní době mění, zejména pokud se bavíme o online nakupování. Dnešní spotřebitelé očekávají levné, rychlé a bezplatné doručení. Posledních několik let žijeme on-line nakupováním víc než kdy dřív. Líbí se

Číst dále »
UX
Online marketing
Kamila Hájková

UX budoucnosti: Design pro rok 2024

UX, neboli User Experience (česky uživatelská zkušenost) neoddělitelně patří do marketingu. Znalost UX vám pomůže lépe rozumět potřebám a chování vašich zákazníků i běžných uživatelů webu. UX se soustředí na optimalizaci používání webu tak, aby

Číst dále »
TikTok Hook
Online marketing
Michal Kartaš

TikTok Hook: Umění perfektního háčku

Když mluvíme o „TikTok Hooku“, mluvíme o několika prvních sekundách videa na TikToku. Jak název napovídá, háček musí upoutat pozornost publika a přimět ho, aby se dále dívalo. Musíte ho ulovit, proto slovo Hook = háček.

Číst dále »
Trendy online mkt 2024
Online marketing
Kamila Hájková

5 trendů online marketingu v roce 2024

S nástupem umělé inteligence se dala spousta věcí do pohybu, nejen v marketingu. AI však není jediná věc, které byste měli věnovat pozornost. Nadcházející rok zaznamená mnohé změny. Na co se připravit? Trend č. 1:

Číst dále »
EAST Framework a behaviorální vědy | Richard Shotton
Online marketing
Michal Ševčík

Význam EAST frameworku aneb aplikace behaviorálních věd v marketingu podle Richarda Shottona

Ponořte se do světa behaviorálního marketingu s Richardem Shottonem a objevte, jak EAST framework může oživit vaše marketingové strategie. Tento článek vás provede čtyřmi zásadními principy – jednoduchostí, atraktivitou, sociálním vlivem a správným načasováním – a ukáže, jak je můžete využít k dosažení většího úspěchu ve vašich kampaních. Seznamte se s praktickými tipy, které vám pomohou lépe oslovit a zapojit vaše zákazníky.

Číst dále »
Zákaznická péče
Online marketing
Kamila Hájková

Umění zákaznické péče

Zákaznická péče (angl. Customer Care) patří často mezi opomíjené marketingové disciplíny. Neprávem. Budování věrnosti zákazníků posiluje nejen vaši značku, ale může znamenat velkou konkurenční výhodu. Obzvláště v oborech s vysokou konkurencí (maloobchod), kdy hráči bojují

Číst dále »
Zpoplatnění Meta
Reklama Facebook
MarketingPPC

Zpoplatnění Facebooku a Instagramu: za co přesně platíme?

První informace o možném zpoplatnění využívání služeb proběhly veřejným prostorem už před nějakou dobou. Nyní skutečnost – můžeme se rozhodnout, zda využívat sociální sítě společnosti Meta nadále zdarma (s reklamami), nebo zvolit měsíční předplatné a

Číst dále »
Brandová kampaň
Google Ads
MarketingPPC

Brandová kampaň v Google Ads: co, jak a proč

Brandovou kampaní je myšlena kampaň (nebo sestava), která používá jako klíčové slovo vaši vlastní značku (brand). Např. pokud do Google Ads v našem případě přidáme klíčové slovo „marketingppc“. Nezaměnit s brand buildingem (budování značky), což

Číst dále »
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50