Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Jak vytvořit reklamu na Facebooku jako profesionál

    Žádné zbytečné řeči. Rozsáhlý praktický návod, jak si poradit s největšími úskalími při přípravě úspěšné Facebook kampaně.

  • Jak funguje a jak nastavit Google Ads remarketing

    Většina návštěvníků vašich stránek při první návštěvě odejde, aniž by si něco koupili nebo objednali. To ale nemusí znamenat, že je váš produkt nebo služba odradily. Proto je důležité se jim připomínat, aby se na váš web vrátili. Úžasným nástrojem je Google Ads remarketing. Co to je a jak z něj vytěžit maximum?

  • Měření Google Ads konverzí a hodnot prodejů

    Až na výjimky v Google Ads platí – pokud neměříte konverze, nemáte kontrolu nad kampaní, nejste schopni ji smysluplně vylepšovat a přicházíte o peníze. Měření konverzí vám pomůže zjistit, kolik korun kampaň stojí a jaké výsledky přináší.

  • Google Ads Chytré nabídky pro obezřetné

    Mírně odlehčenou formou popíšeme, co dělají a jak fungují Chytré nabídky v Google Ads, shrneme jejich hlavní rysy a pak vám předložíme pár malověrných myšlenek, abychom ve vás probudili trochu té zdravé nedůvěry v onen zázrak umělé inteligence.

  • Tajemství skóre kvality Google Ads

    Čím vyšší skóre kvality, tím nižší náklady na Google Ads, lepší pozice reklamy, víc kliknutí a obchodů, lepší návratnost investic. Jinak řečeno, skóre kvality si zaslouží vaši pozornost.

  • Rozšíření reklam Google Ads – proč se bez něj neobejdete?

    Jak v Google Ads získat víc kliknutí? Udělat větší a lákavější reklamu. I s tím vám pomůže rozšíření reklam. Většina vaší konkurence rozšíření reklam Google Ads naplno nevyužívá, pokud vůbec. Proto je to snadný způsob, jak se odlišit, mít lákavější reklamu, získat víc kliknutí a zákazníků.

  • Proč jsou klíčová slova klíčová pro úspěch Google Ads kampaně

    V používání klíčových slov se v Google Ads dělají nejčastěji chyby. A kvůli těmto chybám bývají Google Ads kampaně ve vyhledávání často méně efektivní a výrazně dražší. Pomocí klíčových slov v Google Ads určujete, kdo vaši reklamu uvidí. Pokud vyberete malý počet klíčových slov, budete zbytečně přicházet o zákazníky. Naopak velký počet klíčových slov vás bude stát peníze navíc.

  • 6 Google Analytics reportů, které musíte znát

    Google Ads, Seznam Sklik i reklamy Facebook vám ve svých rozhraních poskytnou spoustu statistik. Víte, kolik máte konverzí, kolik procent lidí kliká na vaši reklamu, nebo jak často se vaše reklama zobrazuje. Nevíte ale to nejdůležitější – co uživatelé dělají, když se dostanou na váš web?