Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Vylučující klíčová slova v Google Ads vám ušetří víc, než byste čekali

    Je pravděpodobné, že vás Google Ads stojí výrazně víc, než by muselo. Spoustu peněz utrácíte za kliknutí, která nemají šanci přinést konverze. Klíčem, jak se zbavit „nechtěných“ návštěvníků a tím ušetřit spoustu peněz, jsou vylučující klíčová slova. Co to je, kde je najít a jak je používat?

  • Jak udělat z úspěšné Google Ads reklamy mistra světa

    Jak napsat reklamu, aby získala co největší počet kliknutí a hlavně přinesla co nejvíc konverzí? Je v podstatě nemožné sednout k počítači a něco takového vytvořit napoprvé. Zcela zásadní pro vylepšování reklam, a tím i pro dobrý výkon celé Google Ads kampaně, je testování reklam. Jak na to?

  • Jak napsat Google Ads reklamu, která přesvědčí každého

    Vytvoření úžasné Google Ads reklamy, na kterou máte jen 170 znaků, se může zdát jako nadlidský úkol. Provedeme vás postupem při vytváření Google Ads reklamy a po přečtení článku budete schopni vytvořit daleko lepší reklamu, než jakou má většina vaší konkurence.

  • Automatizovaná správa AdWords pomocí pozice reklam

    Pozice vaší textové reklamy je jedním z klíčových faktorů, které o proklikovosti rozhodnou. Ale pozici vám vzít můžou! Přibude nová konkurence nebo se stávající konkurence zlepší, případně změní obchodní strategii, cokoliv. Máme řešení šité nám na míru. Podělíme se o něj, třeba vás zaujme.

  • Chytré cíle Analytics pro začátečníky

    Chytré cíle by nám měly usnadnit měření výkonu kampaní v případě, kdy nemůžeme měřit konverze. Využívají strojové učení k vyhodnocování návštěv, aby určily, které z těchto návštěv pro nás mají největší hodnotu.

  • Pro začátečníky: stručný přehled Google Ads a Sklik kampaní

    Co za reklamu použít pro svoji firmu? Už se v té nabídce služeb nevyznáte? Zde na našem blogu najdete ohromné množství tipů k tomu, jak pracovat s Google Ads, Analytics, Sklikem a Facebookem. Uvědomila jsem si, že jsme vám ale nikdy neřekli, proč Vás s tím vůbec „otravujeme“ a proč si tak dáváme záležet na našich článcích.

  • AdWords pro začátečníky: shoda klíčových slov

    V prvním článku pro AdWords začátečníky se podíváme na shody klíčových slov. Pro spousty lidí je to už banalita, ale já si stále živě pamatuji své nekonečné boje a utrpení, když jsem se je stále a stále dokola snažila náležitě pochopit.

  • Srovnávače zboží – výhodný marketingový kanál pro e-shopy?

    Přiveďte nové zákazníky do svého e-shopu pomocí jednoho z nejvýhodnějších marketingových kanálů. Srovnávače zboží se staly během několika posledních let velmi důležitým prodejním kanálem pro internetové obchody.