fbpx
Přeskočit na obsah

Blog o online marketingu

Metriky GA4
Google Analytics
Petra

Základní přehledy v GA4

Google nám představil nové Google Analytics 4 a spolu s tím ukončil fungování původních Universal Analytics. Určitě jste přechod a implementaci zvládli a nyní hledáte několik základních přehledů, na které jste byli v Universal Analytics

Číst dále »
Co je to GSC
Google Ads
Michal Kartaš

Co je Google Search Console a proč ji využívat?

Pokud jste majitelé e-shopu nebo provozujete nějaký web, možná vás napadla otázka, jak si stojíte ve výsledcích vyhledávání na Googlu. Jestliže ano, pokusíme se vám odhalit tajemství silného nástroje, který odpovídá například na to, jak

Číst dále »
Úspěch u zákazníků
Online marketing
Anička Šídová

Úspěch u zákazníků: Na čem opravdu záleží?

Spokojení zákazníci jsou nezbytným předpokladem pro úspěch každého podnikání. Proto je důležité vědět nejen to, jak spokojené zákazníky získat a udržet, ale také jak takovou spokojenost měřit. Připravili jsme pro vás seznam několika klíčových faktorů,

Číst dále »
Pravidla pro zdroj
Google Ads
Petra

Pravidla pro zdroje v Google Merchant Centru

V Google Merchant Centru můžeme nastavit mnoho parametrů od dopravy až po cenové hladiny. V tomto článku si ukážeme, jak nastavit skladovost a cenové hladiny pro jednotlivé zdroje. Než se pustíme do práce, je důležité

Číst dále »
sociální sítě v online marketingu hero image
Online marketing
Kamila Hájková

Sociální sítě v online marketingu

V dnešní digitální době jsou sociální sítě nezbytným nástrojem pro efektivní obsahovou marketingovou strategii. Tyto platformy umožňují uživatelům komunikovat, sdílet informace a budovat vzájemné vztahy. Pro firmy sociální sítě znamenají prostor k oslovení potenciálních zákazníků

Číst dále »
jak funguje idealo článek hero image
Srovnávače zboží
Petra

Jak funguje Idealo

Co je Idealo Idealo vzniklo v Německu již před více než dvaceti lety a v současné době patří mezi top srovnávače v Rakousku a Německu. Jedná se o klasický Marketplace (obdobu naší Heureky), který nyní působí v celé Evropě,

Číst dále »
Brand Restart Praha 2023 | Michal Ševčík | MarketingPPC
Online marketing
Michal Ševčík

Brand Restart 2023 – Postřehy a zajímavosti

Přibližně od roku 2008 se u firem začal do popředí dostávat výkonnostní marketing a budování značky zůstalo trochu v pozadí. Naštěstí se poslední dobou tato situace mění a firmy začínají řešit svůj brand. Ostatně to vidíme i u našich klíčových klientů, kteří mají stále častěji požadavky na konzultace ke své značce. A jelikož tyhle konzultace dělám zpravidla já, neskutečně jsem se těšil na konferenci Brand Restart, která se konala v Praze 16. února 2023. Agentura Taste opět pozvala skvělé řečníky s tématy, která často s klienty řeším. Výsledek stál za to, posuďte sami.

Číst dále »
performance max kampaně hero image
Google Ads
Michal Kartaš

Průvodce nastavením Performance Max kampaně

V roce 2021 byl oznámen vznik vysoce efektivních kampaní Performance Max (česky Maximálně výkonné kampaně, dále v článku jen pMax) a od té doby berou svět útokem. Někdo je jejich zastáncem a někdo je nemusí, jak

Číst dále »
E-mail Restart Praha 2023 | Michal Ševčík | MarketingPPC
Online marketing
Michal Ševčík

E-mail Restart 2023 – Postřehy a zajímavosti

25. ledna 2023 se v Praze uskutečnila celodenní konference E-mail Restart, kde jsem samozřejmě nemohl chybět. Na konferenci bylo celkem 10 informacemi nabitých přednášek a 2 pestré panelové diskuze, které se točily kolem tématu „restartování“ e-mail marketingu v roce 2023 – konkrétně jaká bude role e-mailingu a jak jej strategicky uchopit.

Číst dále »
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50