Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Jak napsat Google Ads reklamu, která přesvědčí každého

    Vytvoření úžasné Google Ads reklamy, na kterou máte jen 170 znaků, se může zdát jako nadlidský úkol. Provedeme vás postupem při vytváření Google Ads reklamy a po přečtení článku budete schopni vytvořit daleko lepší reklamu, než jakou má většina vaší konkurence.

  • Chytré cíle Analytics pro začátečníky

    Chytré cíle by nám měly usnadnit měření výkonu kampaní v případě, kdy nemůžeme měřit konverze. Využívají strojové učení k vyhodnocování návštěv, aby určily, které z těchto návštěv pro nás mají největší hodnotu.

  • Pro začátečníky: stručný přehled Google Ads a Sklik kampaní

    Co za reklamu použít pro svoji firmu? Už se v té nabídce služeb nevyznáte? Zde na našem blogu najdete ohromné množství tipů k tomu, jak pracovat s Google Ads, Analytics, Sklikem a Facebookem. Uvědomila jsem si, že jsme vám ale nikdy neřekli, proč Vás s tím vůbec „otravujeme“ a proč si tak dáváme záležet na našich článcích.

  • AdWords pro začátečníky: shoda klíčových slov

    V prvním článku pro AdWords začátečníky se podíváme na shody klíčových slov. Pro spousty lidí je to už banalita, ale já si stále živě pamatuji své nekonečné boje a utrpení, když jsem se je stále a stále dokola snažila náležitě pochopit.

  • Srovnávače zboží – výhodný marketingový kanál pro e-shopy?

    Přiveďte nové zákazníky do svého e-shopu pomocí jednoho z nejvýhodnějších marketingových kanálů. Srovnávače zboží se staly během několika posledních let velmi důležitým prodejním kanálem pro internetové obchody.

  • Neporušují vaše PPC inzeráty ochrannou známku?

    Problematika ochranných známek v inzerátech a klíčových slovech byla dlouhou dobu nejasná. Evropský soudní dvůr proto stanovil pravidla, která určují, co je v PPC reklamě povoleno a za co již může inzerentovi hrozit soudní spor.

  • AdWords skripty – univerzální úložiště proměnných

    Jakmile si se skripty začnete trochu hrát, zjistíte, že by se hodilo znát hodnoty proměnných z předešlého běhu skriptu, nebo třeba výsledky skriptu zcela jiného. Dnes vám proto ukážeme snad nejjednodušší možný způsob, jak si udělat univerzální úložiště proměnných, se kterým se vám bude pohodlně pracovat.

  • Jak vyhodnotit testování AdWords reklam: jednoduchý návod

    Při testování reklam je důležité poznat, když už lze jednu reklamu prohlásit za významně horší a nahradit ji reklamou novou. Ukážeme vám, jak to spočítat, na co si dát pozor, přidáme úsměvný příklad ze života a odkaz na online audit, který za vás v účtu všechno, o čem si píšeme, udělá automaticky.