Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • AdWords pro začátečníky: shoda klíčových slov

    V prvním článku pro AdWords začátečníky se podíváme na shody klíčových slov. Pro spousty lidí je to už banalita, ale já si stále živě pamatuji své nekonečné boje a utrpení, když jsem se je stále a stále dokola snažila náležitě pochopit.

  • Srovnávače zboží – výhodný marketingový kanál pro e-shopy?

    Přiveďte nové zákazníky do svého e-shopu pomocí jednoho z nejvýhodnějších marketingových kanálů. Srovnávače zboží se staly během několika posledních let velmi důležitým prodejním kanálem pro internetové obchody.

  • Neporušují vaše PPC inzeráty ochrannou známku?

    Problematika ochranných známek v inzerátech a klíčových slovech byla dlouhou dobu nejasná. Evropský soudní dvůr proto stanovil pravidla, která určují, co je v PPC reklamě povoleno a za co již může inzerentovi hrozit soudní spor.

  • AdWords skripty – univerzální úložiště proměnných

    Jakmile si se skripty začnete trochu hrát, zjistíte, že by se hodilo znát hodnoty proměnných z předešlého běhu skriptu, nebo třeba výsledky skriptu zcela jiného. Dnes vám proto ukážeme snad nejjednodušší možný způsob, jak si udělat univerzální úložiště proměnných, se kterým se vám bude pohodlně pracovat.

  • Jak vyhodnotit testování AdWords reklam: jednoduchý návod

    Při testování reklam je důležité poznat, když už lze jednu reklamu prohlásit za významně horší a nahradit ji reklamou novou. Ukážeme vám, jak to spočítat, na co si dát pozor, přidáme úsměvný příklad ze života a odkaz na online audit, který za vás v účtu všechno, o čem si píšeme, udělá automaticky.

  • Produktové inzeráty Sklik a dynamický retargeting

    Produktové inzeráty a dynamický retargeting jsou výborné marketingové nástroje pro e-shopy. Pokud máte skladem produkt, který někdo hledá na seznam.cz, můžete mu jej ukázat ve formě obrázku s názvem produktu a s cenou.

  • Google Tag Manager a pokročilá měření událostí

    Nastavení měření pokročilejších událostí v Google Tag Manageru. Jak změřit odeslání kontaktního formuláře, stažení PDF souboru, kliknutí na tlačítko a další akce na webu.

  • Google Ads kampaň s omezeným rozpočtem – proč je to chyba

    Při procházení Google Ads účtů se často setkáme s tím, že u kampaní svítí hláška Omezeno rozpočtem. Spoustu uživatelů Google Ads nenapadne, že je to špatně. Proč u kampaní s omezeným rozpočtem vždy přicházíte o peníze nebo o zákazníky a co s tím udělat?