Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Jak vyhodnotit testování AdWords reklam: jednoduchý návod

    Při testování reklam je důležité poznat, když už lze jednu reklamu prohlásit za významně horší a nahradit ji reklamou novou. Ukážeme vám, jak to spočítat, na co si dát pozor, přidáme úsměvný příklad ze života a odkaz na online audit, který za vás v účtu všechno, o čem si píšeme, udělá automaticky.

  • Sklik produktové inzeráty a Sklik dynamický retargeting

    Produktové inzeráty a dynamický retargeting jsou výborné marketingové nástroje pro e-shopy. Pokud máte skladem produkt, který někdo hledá na seznam.cz, můžete mu jej ukázat ve formě obrázku s názvem produktu a s cenou.

  • Google Tag Manager a pokročilá měření událostí

    Nastavení měření pokročilejších událostí v Google Tag Manageru. Jak změřit odeslání kontaktního formuláře, stažení PDF souboru, kliknutí na tlačítko a další akce na webu.

  • Google Ads kampaň s omezeným rozpočtem – proč je to chyba

    Při procházení Google Ads účtů se často setkáme s tím, že u kampaní svítí hláška Omezeno rozpočtem. Spoustu uživatelů Google Ads nenapadne, že je to špatně. Proč u kampaní s omezeným rozpočtem vždy přicházíte o peníze nebo o zákazníky a co s tím udělat?

  • 5 úrovní Google Ads automatizace

    Google Ads nabízí spoustu možností, jak si ušetřit práci a zefektivnit kampaně. Podíváme se na přehled pěti možností, jak lze pomocí jednoduché nebo naopak velmi sofistikované Google Ads automatizace ušetřit čas, snížit náklady a zvýšit ziskovost.

  • Google Tag Manager a Facebook pixel

    Jak vložit na web Facebook pixel pomocí Google Tag Manageru. Jak nastavit měření Facebook konverzí, co jsou to standardní události a jak se měří hodnota nákupu.

  • AdWords skripty – znovupoužití kódu pomocí vlastních knihoven

    Naprogramovali jsme si perfektní funkci ve skriptu. Používáme ji při generování reportů, alarmů a ve dvou automatech, které za nás upravují MaxCPC. Jenže funkci máme čtyřikrát, ve čtyřech různých skriptech. Ale to přeci nedává smysl. Co když je potřeba funkci upravit? Jak to udržet pohromadě? Nejen o tom je tento článek.

  • AdWords klíčová slova bez konverzí – co s nimi?

    Pokud je v účtu klíčové slovo, které stojí hodně peněz a přitom nepřináší vůbec žádné konverze, je něco špatně. Typické příčiny jsou nevhodné klíčové slovo, nevhodný typ klíčového slova, nefunkční nebo nelogická URL, nekvalita propagovaného webu. Až na poslední z bodů lze situaci zlepšit.