Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Google Ads kampaň s omezeným rozpočtem – proč je to chyba

    Při procházení Google Ads účtů se často setkáme s tím, že u kampaní svítí hláška Omezeno rozpočtem. Spoustu uživatelů Google Ads nenapadne, že je to špatně. Proč u kampaní s omezeným rozpočtem vždy přicházíte o peníze nebo o zákazníky a co s tím udělat?

  • 5 úrovní Google Ads automatizace

    Google Ads nabízí spoustu možností, jak si ušetřit práci a zefektivnit kampaně. Podíváme se na přehled pěti možností, jak lze pomocí jednoduché nebo naopak velmi sofistikované Google Ads automatizace ušetřit čas, snížit náklady a zvýšit ziskovost.

  • Google Tag Manager a Facebook pixel

    Jak vložit na web Facebook pixel pomocí Google Tag Manageru. Jak nastavit měření Facebook konverzí, co jsou to standardní události a jak se měří hodnota nákupu.

  • AdWords skripty – znovupoužití kódu pomocí vlastních knihoven

    Naprogramovali jsme si perfektní funkci ve skriptu. Používáme ji při generování reportů, alarmů a ve dvou automatech, které za nás upravují MaxCPC. Jenže funkci máme čtyřikrát, ve čtyřech různých skriptech. Ale to přeci nedává smysl. Co když je potřeba funkci upravit? Jak to udržet pohromadě? Nejen o tom je tento článek.

  • AdWords klíčová slova bez konverzí – co s nimi?

    Pokud je v účtu klíčové slovo, které stojí hodně peněz a přitom nepřináší vůbec žádné konverze, je něco špatně. Typické příčiny jsou nevhodné klíčové slovo, nevhodný typ klíčového slova, nefunkční nebo nelogická URL, nekvalita propagovaného webu. Až na poslední z bodů lze situaci zlepšit.

  • AdWords skript: udržování pozice reklam

    Chcete mít jistotu, že vaše reklamy budou vždy vidět v horní části stránky vyhledávání? Tento skript vám pomůže udržovat reklamy na zvolené průměrné pozici.

  • Google Tag Manager – základní nastavení

    Google Tag Manager je výborná věc, jak zjednodušit nasazování různých kódů na váš web. Ať už si web spravujete sami nebo máte svého webmastera, pomocí Google Tag Manageru budete mít značně jednodušší život při vkládání různých dalších kódů na web.

  • AdWords skript: výkon klíčových slov

    Nebylo by super mít k dispozici nástroj, který by nás dokázal nasměrovat správným směrem a říci nám, v jaké kondici klíčová slova v účtu jsou? Tento skript vám pomůže zjistit, jak si vaše klíčová slova vedou.