Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Jak vypadá AdWords reklama

    Anatomie AdWords reklamy. AdWords reklama může dnes obsahovat spoustu informací. Čím víc možností aktivně použijete, tím úspěšnější budete. Přidání některých volitelných prvků může vylepši míru kliknutí až o desítky procent. Co všechno můžeme u AdWords reklamy využít, které volitelné možnosti by měli být samozřejmé a jak na to?

  • Proč vás duplicitní klíčová slova v AdWords připravují o peníze

    Protože soutěžíte sami proti sobě. Protože nemáte kontrolu nad tím, kterou reklamu uživatel uvidí. V celém účtu byste měli použít konkrétní klíčové slovo včetně variant klíčového slova ve volné shodě pouze jednou. Příklad: Klíčová slova ve volné shodě červené auto a auto červené jsou duplicitní a budou si navzájem konkurovat.

  • Proč se vyplatí u Google Ads myslet primárně na mobily

    Proč se zabývat nastavením kampaně AdWords pro mobilní telefony? Protože velká část lidí používá mobil k přístupu na internet a bude jich přibývat. Protože chcete více kliknutí za méně peněz. AdWords v současné době nenabízejí ucelenou kampaň přímo pro mobily. Pomocí několika schovaných nastavení můžete dosáhnout toho, že vytvoříte kampaň na míru pro uživatele mobilních telefonů.

  • DPH a AdWords. Jak postupovat, pokud nejste plátce DPH?

    Dnem, kdy začnete využívat AdWords, vám začíná nová daňová povinnost. Protože přijímáte službu ze zahraničí a v platbě za AdWords kliky není zahrnuto DPH, máte ze zákona povinnost se o to postarat sami. Pokud jste plátce DPH, až tak moc se pro vás nemění. Ale neplátcům DPH vznikají nové povinnosti. Není to tak složité, jak to na první pohled vypadá. Poradíme vám, jak postupovat.