Blog nejen o Google Ads

Články o PPC marketingu: Google Ads, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Webdesign, který prodává

    Dobře nastavená PPC reklama je jen polovina úspěchu. Za přeměnu návštěvníka webu v zákazníka je zodpovědný váš web. A drtivá většina webů českých a slovenských firem ignoruje základní pravidla webdesignu.

  • Založení účtu Facebook Business Manager

    Tento článek je čistě návod, jak založit Facebook Business Manager. Co to je a kdy ho potřebujete?

  • Google Analytics – měření cílů, transakcí e-shopu a pokročilé reporty

    Úspěšný online marketing se bez kvalitních statistik neobejde. Zvládnutí Google Analytics vám pomůže udělat si obrázek o tom, co se na vašem webu děje. Měření cílů v Google Analytics, měření transakcí e-shopu a pokročilé reporty. Toto je druhý ze dvou článků o Google Analytics.

  • 12 fungujících tipů, které zaručeně vylepší vaši Google Ads kampaň

    1. Nastavení měření konverzí Google Ads …vám umožní zjistit, co funguje a jestli je Google Ads kampaň zisková. Konverze jsou pro většinu kampaní nejdůležitějším údajem v Google Ads účtu. Jestli je zatím neměříte, je nejvyšší čas. Bez měření konverzí těžko zjistíte, které kampaně, reklamy nebo klíčová slova přináší výsledky a které jsou jen černá díra na peníze. Pokud máte e-shop,

  • Proč vás duplicitní klíčová slova v AdWords připravují o peníze

    Protože soutěžíte sami proti sobě. Protože nemáte kontrolu nad tím, kterou reklamu uživatel uvidí. V celém účtu byste měli použít konkrétní klíčové slovo včetně variant klíčového slova ve volné shodě pouze jednou. Příklad: Klíčová slova ve volné shodě červené auto a auto červené jsou duplicitní a budou si navzájem konkurovat.

  • Proč se vyplatí u Google Ads myslet primárně na mobily

    Proč se zabývat nastavením kampaně AdWords pro mobilní telefony? Protože velká část lidí používá mobil k přístupu na internet a bude jich přibývat. Protože chcete více kliknutí za méně peněz. AdWords v současné době nenabízejí ucelenou kampaň přímo pro mobily. Pomocí několika schovaných nastavení můžete dosáhnout toho, že vytvoříte kampaň na míru pro uživatele mobilních telefonů.

  • DPH a AdWords. Jak postupovat, pokud nejste plátce DPH?

    Dnem, kdy začnete využívat AdWords, vám začíná nová daňová povinnost. Protože přijímáte službu ze zahraničí a v platbě za AdWords kliky není zahrnuto DPH, máte ze zákona povinnost se o to postarat sami. Pokud jste plátce DPH, až tak moc se pro vás nemění. Ale neplátcům DPH vznikají nové povinnosti. Není to tak složité, jak to na první pohled vypadá. Poradíme vám, jak postupovat.