Co je Moje firma na Googlu

Co je Moje firma na Googlu

Jedná se o bezplatný nástroj především pro lokální firmy, který bohužel řada firem nevyužívá naplno anebo vůbec. Dá se říci, že v rámci ČR jsme všichni lokální firmy, takže Google Moje firma se hodí skoro všem.

Totiž proč platit za reklamu, pokud díky Google Moje firma můžete být občas vidět zcela zadarmo:

google moje firma

Pokud tuto službu zatím nevyužíváte, stačí jít na stránku https://www.google.com/intl/cs_cz/business/ a založit si profil. Pokud profil již máte, doporučuji se do něj přihlásit a zkontrolovat, že máte vše vyplněno a údaje jsou aktuální. Nespokojte se jen s adresou, vyplňte maximum položek. Čím úplnější profil, tím větší šance, že vaši firmu bude Google zobrazovat.

Pár poznámek, jak z Google Moje firma dostat co nejvíce:

  • Pokud máte a dává to u vaší firmy smysl, přidejte do profilu video i fotky, váš firemní profil bude zajímavější.
  • Celkem nová funkce je možnost tvorby příspěvků, které se mohou u firemního zápisu objevovat. Vyzkoušejte pár příspěvků zveřejnit. U zveřejněných příspěvků uvidíte, kolika lidem se zobrazily, takže se můžete rozhodnout, jestli to mělo smysl.
  • Poproste spokojené zákazníky, aby vám napsali na Google recenzi. Abyste jim to usnadnili, můžete jim rovnou posílat odkaz; vytvoření odkazu vyžaduje drobné úsilí, což je super zpráva, protože díky tomu můžete být jedni z mála, kdo to dělá: https://support.google.com/business/answer/7035772?hl=cs
  • Co s negativními recenzemi? Pokud je chyba na vaší straně, v odpovědi na recenzi se omluvte a navrhněte nápravu. Z nespokojeného zákazníka můžete udělat vašeho věrného příznivce. Pokud je recenze od „potížisty“, je dobré v odpovědi uvést skutečný stav věcí. Negativních recenzí se nebojte. Mít 10 pětihvězdičkových recenzí působí daleko méně důvěryhodně, než mít 9 pozitivních a jednu negativní.