Co je to Google Tag Manager

Často kladené dotazy k PPC

Co je to Google Tag Manager

Google Tag Manager (GTM), v češtině Správce značek Google, je velmi užitečný bezplatný nástroj pro téměř každého majitele webu. Usnadňuje nasazování kódů na web, snižuje závislost majitele webu na programátorech a často má i pozitivní vliv na rychlost načítání webu.

Velmi často je potřeba na web dát více kódů, ať už je to kód Google Analytics, kódy pro Google Ads nebo Facebook remarketing, pro měření konverzí apod. Každý takový kód znamená zásah do webu. Pokud majitel webu má externího správce webu, často to znamená i náklady navíc a nutnost čekat na zaneprázdněného webmastera.

V případě GTM stačí na začátku vložit na web jediný kód a většinu ostatních kódů si může majitel webu snadno přidat v GTM rozhraní. Vedle toho zjednoduší GTM spoustu dalších věcí, jako např. měření událostí v Google Analytics. A pokud některý z kódů nefunguje, GTM dokáže pomocí funkce náhledu přispět k nalezení příčiny.

Pro více informací si můžete přečíst podrobnější článek o funkcích a nastavení GTM.

 

<< Zpět na všechny často kladené dotazy