Jak v Google Ads přidat vlastní sloupeček pro zisk

Jak v Google Ads přidat vlastní sloupeček pro zisk

Ať už sledujete Google Ads ukazatel „Hodnota konverzí / Cena“ nebo si počítáte podíl nákladů na zisku (PNO), fakt je ten, že nejdůležitějším ukazatelem výkonu kampaní je jejich zisk.

Google Ads tento sloupeček standardně nenabízí a ani nemohou, hranice ziskovosti je pro každou firmu jiná. Pokud ji znáte, kolonku pro zisk můžete do rozhraní snadno přidat:

pridat zisk do google

Zatímco ukázat přidání sloupečku je snadné, se správným určení procenta ziskovosti vám moc neporadím. Neexistuje univerzálně platný návod. Do velké míry záleží na tom, co prodáváte a jak dobře se o své zákazníky staráte.

Pokud přivedete nového zákazníka přes Google Ads a on u vás bude dalších pět let pravidelně nakupovat, vyplatí se vám ztrátová Google Ads kampaň, opakované nákupy vygenerují dostatečný zisk.