Jaké jsou úrovně automatizace v PPC

Jaké jsou úrovně automatizace v PPC

Smyslem automatizace v PPC je nahradit lidskou činnost, tedy udělat za nás něco, co bychom jinak museli dělat sami. Nebo co bychom dělat už ani nestíhali. Jelikož se vývojem automatizace v PPC zabýváme, popíšeme níže úrovně automatizace podle míry jejich „samočinnosti“ a zodpovědnosti za své konání. A přidáme odkazy na ukázky z našich produktů.

  1. Report. ČTE z účtu a podává pravidelně souhrnné informace o jeho stavu, pozitivní i negativní (výkon, nastavení). Jako příklad můžete vyzkoušet náš bezplatný audit.
  2. Alarm. ČTE A SLEDUJE VÝVOJ účtu, snaží se detekovat anomálie, ztrátové stavy nebo vývoj, který do ztráty směřuje. Pokud alarm nastane, uživatele upozorní (typicky emailem). Jaké to je můžete zdarma vyzkoušet v našem PPC Asistentovi.
  3. Doporučení. ČTE A ANALYZUJE účet, snaží se mu porozumět a navrhnout konkrétní změny, které povedou k lepšímu stavu a výkonu účtu. Práci s doporučeními můžete opět vyzkoušet v našem PPC Asistentovi.
  4. Nástroj. ČTE, ANALYZUJE A ZAPISUJE PO SCHVÁLENÍ do účtu. Jedná se většinou o specializované doporučení (zaměřené jen na něco, např. na generování reklam z feedu, optimalizaci segmentů, testování a návrhy vylepšení textů reklam apod.). Po potvrzení navržené změny člověkem nástroj sám do účtu změny zapracuje. V této oblasti nabízíme např. generování reklam z feedu nebo specializovaný skript pro vyhledávání a vkládání vylučovacích klíčových slov.
  5. Automat. ČTE, ANALYZUJE A SAMOSTATNĚ ZAPISUJE do účtu. Provádí v účtu změny, aniž by si u uživatele ověřoval, jestli se změnou souhlasí. Typicky se mu svěřují rutinní, avšak časově a výpočetně náročné úkoly jako jsou úpravy nabídek za kliknutí.

<< Zpět na všechny často kladené dotazy