Nastavení a správa PPC kampaní - ceník služeb

Google Ads, Seznam Sklik, Facebook reklamy a další služby

Veškeré služby a konzultace k PPC kampaním, které nám zaberou méně než 30 minut, jsou zdarma.

Pro časově náročnější úkony vám rádi připravíme nezávaznou cenovou nabídku na míru. Orientační ceny služeb naleznete na této stránce. Mějte prosím na paměti, že ceny jsou uvedeny jako „od“ a pro složitější kampaně budou vždy vyšší. Klientům ze Slovenska ceny přepočítáváme podle aktuálního kurzu.

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.

Google Ads pro WEB
od 6000 Kč
  • Analýza klíčových slov
  • Vytváření reklamních textů
  • Měření konverzí
  • Strategie pro mobily
  • Google Ads remarketing
  • Profesionální správa
Google Ads pro E-SHOP
od 8000 Kč
  • Google Nákupy
  • Google dynamický remarketing
  • Dynamické reklamy ve vyhledávání
  • Dynamické dosazování klíčových slov
  • Textové reklamy z XML feedu
  • Zlepšování návratnosti investic
Sklik pro WEB
od 5000 Kč
  • Analýza klíčových slov
  • Vytváření reklamních textů
  • Měření konverzí
  • Sklik retargeting
  • Profesionální správa
Sklik pro E-SHOP
od 7000 Kč
  • Produktové reklamy
  • Dynamický retargeting
  • Textové reklamy z XML feedu
  • Dynamické dosazování klíčových slov
  • Zlepšování návratnosti investic
Facebook pro WEB
od 6000 Kč
  • Práce s publiky
  • Pokročilé možnosti cílení
  • Facebook remarketing
  • Strategie pro mobily
  • Profesionální správa
Facebook pro E-SHOP
od 7000 Kč
  • Zvýšení návštěvnosti
  • Produktové reklamy
  • Dynamický remarketing
  • Carousel reklamy
  • Profesionální správa
Zbožové porovnávače
od 4000 Kč
  • Registrace a nastavení zbožových porovnávačů
  • Audit XML feedu pro zbožové porovnávače
  • Správa feedů v aplikaci Mergado
  • Spárování produktů, nastavení nabídek
  • Měření konverzí, nadstandardní funkcionality
Konzultace a řešení na míru
od 1290 Kč/h
  • Konzultace po Skype
  • Online školení
  • Google Ads skripty
  • Google Ads automatizace na míru
  • Příprava skriptů/práce s API

Napište si o nezávaznou cenovou nabídku na míru

Formulář stránky s ceníkem

Jak se mám v těch tabulkách vyznat?

Ceníky by vám měly dát představu, kolik naše služby stojí. Nabídku vždy připravujeme podle vašich aktuálních potřeb, takže vaše cena se patrně bude lišit. Proto prosím neváhejte požádat o nezávaznou cenovou nabídku na míru a potom se v klidu rozhodnout, jestli našich služeb využijete.

Co když nevím, které kampaně jsou pro mě vhodné?

To je celkem běžné, od toho máte nás. Napište nám a my vám s výběrem správné kampaně pomůžeme. Probereme s vámi cíle kampaně a navrhneme nejvhodnější řešení. Dokud neodsouhlasíte konkrétní cenovou nabídku, jsou veškeré konzultace bezplatné.

Na které země a jazyky se zaměřujete?

Primárně na Českou republiku, Slovensko, Rakousko a Slovinsko nicméně dokážeme připravit kvalitní kampaně pro celý svět. Ve spolupráci s rodilými mluvčími řešíme kampaně např. v angličtině, němčině, francouzštině, ruštině, italštině, španělštině, portugalštině, polštině, maďarštině, turečtině atd.

V čem jste lepší než konkurence?

Soustředíme se pouze na PPC kampaně. Na jednu stanu vám tedy neumíme pomoci s SEO nebo email marketingem, na druhou stranu díky tomu, že se soustředíme čistě jen na PPC, rozumíme Google Ads, Sklik a Facebook reklamám jako málokdo. Navíc při správě kampaní využíváme námi vyvinutou umělou inteligenci, která nám umožňuje zvýšit produktivitu a zkvalitnit práci.

Co se stane, když s vámi přestanu spolupracovat?

Chcete si kampaně později spravovat sami nebo si najít někoho jiného? Je to jen na vás. Bez ohledu na to, jestli jsme vám upravovali stávající PPC kampaň nebo zakládali novou, vy jste majitelé. Veškeré provedené úpravy jsou vaše, stejně tak budete mít přístupy ke všem účtům a nás z nich můžete odstranit.

Komu platím náklady za kliknutí?

Za kliknutí platíte přímo společnostem Google, Facebook nebo Seznam. Nám platíte pouze za naši práci. Díky tomu vždy přesně víte, kolik platíte za práci a kolik vás stojí samotná propagace. Neprůhledné balíčky „vše v jednom“, kde netušíte kolik za co vlastně platíte, bohužel nevedeme.

Jak řešíte osobní schůzky?

Jistě je příjemnější se potkat osobně, nicméně v online marketingu není jediný úkon, který by nešlo vyřešit emailem nebo po telefonu. MarketingPPC je menší agentura, nemáme žádné obchodní oddělení, všichni členové týmu řeší správu kampaní. Pokud je PPC specialista na schůzce, nemůže se věnovat správě kampaní. Osobní schůzky tedy standardně nenabízíme.