fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Co když bude na moji Google Ads reklamu schválně klikat konkurence

Co když bude na moji Google Ads reklamu schválně klikat konkurence

Co když bude na moji Google Ads reklamu schválně klikat konkurence

V Google Ads jsou důležité dlouhodobé statistiky. Je normální, že drtivá většina kliknutí od legitimních uživatelů nepovede ke konverzi a pár kliknutí od konkurentů se v tom ztratí.

Pokud máte strach, že by konkurence chtěla vysát váš rozpočet opakovaným klikáním na reklamu, Google Ads na to přirozeně pamatují. Google používá sofistikovaný systém na odfiltrování neplatných kliknutí a kredit za neplatná kliknutí vám většinou do 24 hodin zpětně připíše. Stačí se podívat na přehled vyúčtování v Google Ads.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.