fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Co když bude na moji Google Ads reklamu schválně klikat konkurence

Co když bude na moji Google Ads reklamu schválně klikat konkurence

Co když bude na moji Google Ads reklamu schválně klikat konkurence

V Google Ads jsou důležité dlouhodobé statistiky. Je normální, že drtivá většina kliknutí od legitimních uživatelů nepovede ke konverzi a pár kliknutí od konkurentů se v tom ztratí.

Pokud máte strach, že by konkurence chtěla vysát váš rozpočet opakovaným klikáním na reklamu, Google Ads na to přirozeně pamatují. Google používá sofistikovaný systém na odfiltrování neplatných kliknutí a kredit za neplatná kliknutí vám většinou do 24 hodin zpětně připíše. Stačí se podívat na přehled vyúčtování v Google Ads.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50