fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Jak přidat do Google Ads rozšíření o lokalitu

Jak přidat do Google Ads rozšíření o lokalitu

První krok s Google Ads nijak nesouvisí, je potřeba mít aktivní účet Google Moje firma – ideálně pod stejným emailem, který máte ve svém Google Ads účtu.  Registrace je bezplatná, takže není důvod jej nemít, může vám pomoci přivést nové zákazníky.

Druhý krok již provedete ve svém Google Ads účtu. Na úrovni účtu – Všechny kampaně – přejdete na Reklamy a rozšíření, přidáte nové Rozšíření o lokalitu.

rozšíření o lokalitu

V dalším kroku potvrdíte propojení s účtem služby Moje firma.

rozšíření o lokalitu 02

Pokud byste měli více firem nebo více adres, můžete v posledním kroku vyfiltrovat jen ty, které chcete u reklam zobrazovat.

rozšíření o lokalitu 03

Více informací o všech rozšíření Google Ads reklam naleznete v tomto článku.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50