fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Jak přidat do Google Ads rozšíření o lokalitu

Jak přidat do Google Ads rozšíření o lokalitu

První krok s Google Ads nijak nesouvisí, je potřeba mít aktivní účet Google Moje firma – ideálně pod stejným emailem, který máte ve svém Google Ads účtu.  Registrace je bezplatná, takže není důvod jej nemít, může vám pomoci přivést nové zákazníky.

Druhý krok již provedete ve svém Google Ads účtu. Na úrovni účtu – Všechny kampaně – přejdete na Reklamy a rozšíření, přidáte nové Rozšíření o lokalitu.

rozšíření o lokalitu

V dalším kroku potvrdíte propojení s účtem služby Moje firma.

rozšíření o lokalitu 02

Pokud byste měli více firem nebo více adres, můžete v posledním kroku vyfiltrovat jen ty, které chcete u reklam zobrazovat.

rozšíření o lokalitu 03

Více informací o všech rozšíření Google Ads reklam naleznete v tomto článku.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 17. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.