fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Jak v Google Ads přidat vlastní sloupeček pro zisk

Jak v Google Ads přidat vlastní sloupeček pro zisk

Ať už sledujete Google Ads ukazatel „Hodnota konverzí / Cena“, nebo si počítáte podíl nákladů na zisku (PNO), fakt je ten, že nejdůležitějším ukazatelem výkonu kampaní je jejich zisk.

Google Ads tento sloupeček standardně nenabízí a ani nemohou, hranice ziskovosti je pro každou firmu jiná. Pokud ji znáte, kolonku pro zisk můžete do rozhraní snadno přidat:

pridat zisk do google

Zatímco ukázat přidání sloupečku je snadné, se správným určením procenta ziskovosti vám moc neporadím. Neexistuje univerzálně platný návod. Do velké míry záleží na tom, co prodáváte a jak dobře se o své zákazníky staráte.

Pokud přivedete nového zákazníka přes Google Ads a on u vás bude dalších pět let pravidelně nakupovat, vyplatí se vám ztrátová Google Ads kampaň, opakované nákupy vygenerují dostatečný zisk.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50