fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Jaký je ideální počet kampaní v Google Ads

Jaký je ideální počet kampaní v Google Ads

Ideální počet tak úplně neexistuje. Do značné míry to záleží na osobní preferenci konkrétního uživatele. Cílem je, aby se vám v Google Ads dobře orientovalo.

Kdy je nezbytně nutné potřeba udělat víc kampaní:

  • Pokud chcete použít více typů kampaní. Samozřejmě nelze mít v jedné kampani reklamy pro Google Nákupy a zároveň remarketingové bannery.
  • Pokud potřebujete v jedné kampani odlišit něco, co lze nastavit jen na úrovni kampaně. Např. jednu kampaň chcete ukazovat ve všední dny a druhou o víkendu.  Jednu chcete ukazovat jen lidem v Praze, druhou pro zbytek ČR apod.

V ostatních případech bude důvodem pro větší počet kampaní lepší přehlednost účtu. Neexistuje jeden správný návod, nicméně pár doporučení:

  • Pokud cílíte v účtu na více zemí (nebo i krajů, měst), může mít smysl použít více stejných kampaní.
  • Pokud máte v jednom Google Ads účtu reklamy na více odlišných webů, je přehlednější je mít v odlišných kampaních.
  • Pokud nabízíte na webu více služeb, např. můžete mít jednu kampaň pro služby instalatéra a druhou kampaň pro služby zámečníka.
  • U e-shopu je dobré kampaně rozdělit podle struktury webu, např. mít jednu kampaň pro šperky, druhou pro kabelky, třetí pro hodinky atd.
  • Pokud máte pár stěžejních služeb nebo produktů, které dělají většinu obratů, tak může být dobré je pro přehlednost dát také do samostatné kampaně.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50