fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Jaký typ kampaně použít v Google Ads v případě e-shopu s 15.000 položkami, ale každý produkt max 2 ks?

Jaký typ kampaně použít v Google Ads v případě e-shopu s 15.000 položkami, ale každý produkt max 2 ks?

Například antikvariát. Prodej starých knih, v podstatě kusové zboží.

Pokud umí e-shop vygenerovat XML feed se seznamem produktů, kampaň Google Nákupy je volba č. 1. Pro produkty, které jsou snadno identifikovatelné (název knihy) fungují zpravidla nejlépe. Pro použité produkty je lze použít také, jen je potřeba to ve feedu označit jako použitý produkt.

V tomto případě je celkem jedno, kolik je reálně produktů skladem, jakmile se nějaká kniha vyprodá, přestane se v reklamě zobrazovat (v praxi ne úplně hned, protože feed se stahuje v základním nastavení jednou denně, nicméně to většinou stačí).

Pokud e-shop feed pro Google Nákupy neumí, teoreticky někdy umí Google Merchant Center projít web sám a na základě toho vytvořit zdroj produktů, ale to záleží na tom, jak je e-shop naprogramován.

Alternativně lze otestovat dynamické reklamy ve vyhledávání, kde se dají vyloučit URL na základě řetězce textu na stránce, takže např. knihy s příznakem „Do týdne“ nebo knihy, které nejsou dostupné vůbec.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50