U remarketingu v Google Ads máte dvě možnosti – použít remarketing přímo z Google Ads účtu anebo zapojit Google Analytics.
Takže který remarketing zvolit? Výsledek je v konečném důsledku stejný, budete zobrazovat reklamy lidem, kteří v minulosti navštívili váš web. Rozdíl je ve složitosti nastavení a možnostech segmentace remarketingových publik.
Pro menší weby (do 10 tis. návštěv měsíčně) je většinou lepší remarketing přes Google Ads. Celé nastavení je jednodušší a pochopitelnější, nemusíte v Google Analytics zapínat sběr remarketingových dat, vytvářet publika. A s menším počtem návštěv stejně nemá smysl publika příliš rozdělovat.
Pro větší weby (přes sto tisíc návštěv měsíčně) bude mít smysl remarketing přes Google Analytics, protože mohou vytvořit daleko lepší strukturu remarketingových publik.
S publiky přes Google Analytics si můžete skutečně vyhrát, protože cokoliv, co umí Google Analytics změřit, do nich můžete zahrnout.
Můžete tak snadno zacílit odděleně třeba na uživatele, kteří byli na webu alespoň 3x, strávili na něm přes 60 vteřin nebo v minulosti provedli alespoň dva nákupy.
Zatímco u menších webů tuto strukturu kvůli malé návštěvnosti nevyužijete, u větších webů může zlepšit výkon remarketingových kampaní.