Při zakládání kampaně Google nejčastěji nabízí některou z automatických strategií nabídek. Pro začínající inzerenty mohou být automatické nabídky lepší volbou, leč ruční nabídky umožní lepší kontrolu nad kampaněmi a v mnoha případech i lepší výkon.
Pokud se člověk vrátí ke kampani s automatickými nabídkami a chce ručně upravit ceny za kliknutí, někdy marně hledá, jak na to, nastavení je totiž docela schované.
V nastavení kampaně je potřeba rozkliknout volbu Nabídky, kliknout na volbu Nebo přímo vyberte strategii nabídek (nedoporučuje se) a vybrat Ruční CPC.
Pokud má kampaň alespoň 15 konverzí měsíčně, je možná zapnout volbu vylepšené CPC, teoreticky mírně zlepší výkon.
Kdy má smysl přejít na Ruční CPC?
- Někdy automatické nabídky kampaně zcela ‚udusí‘ (nejčastěji z důvodu nízkého počtu konverzí nebo špatně nastavených parametrů).
- Jindy mohou mít automatické nabídky horší výkon, než při ruční správě nabídek.
- Výjimečně se automatické nabídky ‚zblázní‘ a utratí nesmyslné peníze bez konverzí.