fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Jak se připravit na Seznam Nákupy

Jak se připravit na Seznam Nákupy

Seznam v roce 2022 postupně zavádí sjednocení inzerce ze Zboží a Produktových inzerátů v Skliku pod názvem SEZNAM NÁKUPY. 

Tato akce proběhne v několika krocích. Některé fáze již proběhly v minulém roce, např. sjednocení konverzních kódů Zboží a Skliku. Nynější stadium – přenést statistky ze Zboží do Skliku, umožnit odtud nastavení výše rozpočtu, poté Produktové inzeráty postupně utlumovat až na nulu a nahradit Zboží inzeráty – potrvá zhruba do srpna 2022.

Podzimní měsíce se ponesou ve znamení dokončení procesu, zejména vyladění možností aukce a výsledkem bude jedna kampaň, ze které obsloužíte produktovou inzerci na Seznamu i Zboží.

Pro koho jsou Seznam Nákupy určeny

Pro všechny e-shopy. Bez ohledu na to, zda již aktivně používají PPC systém SKLIK, produktové kampaně a současně inzerují na srovnávači Zboží.cz. Seznam Nákupy jsou zajímavé i pro e-shopy, které o PPC reklamě na Seznamu teprve uvažují.

Zobrazení

Zboží inzeráty se zobrazí ve všech pozicích ve vyhledávání na Seznamu, tj. top pozice, boční nebo spodní umístění.

Výhody sjednocené inzerce

  • Všechny statistiky na jednom místě, tj. v rozhraní Skliku. Odpadne tedy administrace ve Zboží, vše obsloužíte z Skliku (v budoucnu i stanovení rozpočtu).
  • Možnost reportu kampaň Zboží do Google Data Studia.
  • Možnost platit za produktovou inzerci z jednoho místa.

Co je třeba udělat

  • Pokud ještě nevyužíváte inzerci na Zboží.cz, zaregistrujte se. Bez inzerce na tomto místě nebude možné zobrazit reklamy ve vyhledávání na Seznamu (zatím ji máte zřejmě prostřednictvím Produktových inzerátů v Skliku).
  • Zajistěte si dostatečný kredit v Peněžence na Zboží, nastavte si finanční limit. Hodnota by měla být ideálně vyšší než je součet stávajících kampaní Produktových inzerátů a rozpočtu na Zboží.
  • Vše propojit – dále se dozvíte, jak na to.

Návod na propojení Zboží a Skliku

Ke spuštění Seznam Nákupů je třeba několik jednoduchých kroků:

  1. Základní podmínka – založený profil na Zboží.cz a ten mít propojený s Sklik účtem
  2. V rozhraní Skliku, položka Nástroje klikněte na Propojení se Zboží
Propojení se Zboží.cz

3. Zvolíte možnost Spravovat provozovny:

Spravovat provozovny

4. Zobrazí se tabulka, kde zatrhnete provozovnu a dáte Potvrdit výběr

Výběr provozovny

5. Po výběru provozovny se kampaň sama zobrazí:

Zobrazení kampaně Zboží

Pokud Vám Sklik někdo spravuje, je třeba mu přidělit právo Administrátor účtu (Správce kampaní nestačí). Stejně tak mu přidělte přístup do administrace Zboží.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50