fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Google doporučení: kdy přejít na strategii Maximalizace hodnoty konverze s ROAS?

Google doporučení: kdy přejít na strategii Maximalizace hodnoty konverze s ROAS?

Google Ads ve svých doporučeních často nabízí přejít na strategii Maximalizace hodnoty konverze s cílovou návratností investic (ROAS), ale současně požaduje navýšení rozpočtu. Lze tuto strategii použít i při stávajícím rozpočtu, tj. nenavyšovat?

Pokud máte e-shop a alespoň 10-20 konverzí měsíčně, strategie ROAS může fungovat dobře. Rozpočet měnit nemusíte pokud nechcete, Google samozřejmě bude rád, když inzerenti utrácí víc :). Doporučení berte s rezervou – více v našem článku.

Jaké zvolit cílový ROAS

Stanovení % ROAS je složitější, protože do toho vstupuje i cookie lišta a dlouhodobá hodnota zákazníka. Zjednodušeně, ROAS znamená, kolik potřebujete, aby vám jedna koruna vložená do reklamy přinesla na obratu. Takže pokud za každou zaplacenou korunu potřebujete 5 Kč obratu, ROAS je 500 %. 

Většina e-shopů mívá cílový ROAS v rozmezí 500 – 1000 %, tam záleží na marži, cílech kampaní atd.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50