fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Lze v Google Ads upravovat nabídky podle zařízení? Jak určit správné %?

Lze v Google Ads upravovat nabídky podle zařízení? Jak určit správné %?

Možné to je, záleží na strategii nabídek

V nápovědě Google (https://support.google.com/google-ads/answer/2732132?hl=cs) najdete kapitolu Automatické nabízení cen, kde je v tabulce přehledně ukázáno, které strategie nabídek podporují úpravy nabídek dle zařízení.

Tedy: u ručních nabídek a maximalizace počtu kliknutí to možné je, u cílové CPA do značné míry taky, u ostatních strategií úprava nabídek pro mobily v praxi nemá na nic vliv (s výjimkou – 100 %, lze tedy některá zařízení vypnout).

Nezisková reklama na mobilních telefonech

Pokud ze statistik vidíme, že naše reklama není u zobrazení na mobilech zisková, můžeme snížit nabídkovou cenu. O kolik %?

Ideální je, když máme dopředu spočítanou max cenu za konverzi. Například: nyní platím 130 Kč za konverzi, potřebuji 100 Kč za konverzi. O kolik tedy snížit nabídku pro zobrazování na mobilních telefonech?

Jednoduchý výpočet: (cílová hodnota) / (současná hodnota) -1

100/130 – 1 =  – 23 %

Samozřejmě Google reklamy nejsou stabilní systém. To znamená, že dnes vypočtete koeficient a za pár týdnů může být úplně jiný, takže je dobré se k tomu jednou za čas vrátit, jestli se chování spotřebitelů nezměnilo.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50