Možná jste se ve svém Google Ads účtu také setkali s hláškou „Omezeno rozpočtem“ a následným doporučením. V praxi Google doporučuje navýšit denní rozpočet mnohdy až o trojnásobek. Poslechnout a zvýšit nebo si raději pohrát s výší max CPC?
Ta doporučení od Google berte vždy s rezervou. Pokud nechcete utrácet více, tak rozpočet nezvyšujte. Rozpočet má smysl navýšit v případě, že je návratnost investic podle vašich představ a chcete zkusit být vidět trochu víc. Jestliže například začínáte a kampaně zatím návratnost mají horší než chcete, rozpočet nenavyšujte, spíše snižte nabídky.
Tip pro kampaň v Nákupech: zobrazte si jednotlivé kategorie konkrétní produkty (pokud jich není příliš mnoho, tak do sta) (https://www.marketingppc.cz/google-ads/navod-nastaveni-kampane-google-nakupy/#struktura) a snižte nabídky hlavně u těch, které hodně utrácí a mnoho nepřináší.
Další možností je zkusit místo ručních nabídek strategii cílové ROAS. Zde nastavíte 500 (např. chcete 20% PNO). Pro automatické nabídky se doporučuje mít dostatek konverzí, ale někdy to zafunguje i u menší kampaně. Záleží také na tom, jak moc času chcete nad optimalizací strávit.