fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Kdy zvýšit celkový rozpočet a kdy max CPC?

Kdy zvýšit celkový rozpočet a kdy max CPC?

Možná jste se ve svém Google Ads účtu také setkali s hláškou „Omezeno rozpočtem“ a následným doporučením. V praxi Google doporučuje navýšit denní rozpočet mnohdy až o trojnásobek. Poslechnout a zvýšit nebo si raději pohrát s výší max CPC?

Ta doporučení od Google berte vždy s rezervou. Pokud nechcete utrácet více, tak rozpočet nezvyšujte. Rozpočet má smysl navýšit v případě, že je návratnost investic podle vašich představ a chcete zkusit být vidět trochu víc. Jestliže například začínáte a kampaně zatím návratnost mají horší než chcete, rozpočet nenavyšujte, spíše snižte nabídky.

Tip pro kampaň v Nákupech: zobrazte si jednotlivé kategorie konkrétní produkty (pokud jich není příliš mnoho, tak do sta) (https://www.marketingppc.cz/google-ads/navod-nastaveni-kampane-google-nakupy/#struktura) a snižte nabídky hlavně u těch, které hodně utrácí a mnoho nepřináší.

Další možností je zkusit místo ručních nabídek strategii cílové ROAS. Zde nastavíte 500 (např. chcete 20% PNO). Pro automatické nabídky se doporučuje mít dostatek konverzí, ale někdy to zafunguje i u menší kampaně. Záleží také na tom, jak moc času chcete nad optimalizací strávit.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.