Jak vypadá AdWords reklama

anatomie-adwords-reklamy

Anatomie AdWords reklamy. AdWords reklama může dnes obsahovat spoustu informací. Čím víc možností aktivně použijete, tím úspěšnější budete. Přidání některých volitelných prvků může vylepšit míru kliknutí až o desítky procent. Co všechno můžeme u AdWords reklamy využít, které volitelné možnosti by měly být samozřejmé a jak na to?

adwords-reklama

1. NADPIS ADWORDS REKLAMY

  • Nejvýraznější část reklamy, písmo nadpisu je největší z celého textu
  • Pokud je to možné, je dobré do nadpisu zahrnout klíčové slovo. Pokud se vyhledávaný výraz shoduje, část textu bude tučným písmem
  • Na nadpis můžete využít až 25 znaků
  • Většinou je vhodné využít jej k názvu produktu nebo služby, které reklama nabízí

 

2. TEXT ADWORDS REKLAMY

  • Píše se na dva řádky. Pokud za prvním řádkem uděláte tečku, otazník nebo vykřičník, text se zobrazí na stejném řádku, jako nadpis reklamy. Reklama díky tomu zabere víc místa a je opticky lákavější (platí pouze při zobrazení na prvních třech místech nebo na mobilech s plnohodnotným prohlížečem). Na místě textu bude v tomto případě jen druhý řádek
  • Většinou je vhodné využít první řádek k popisu produktu nebo služby, na druhý řádek napsat konkrétní výhodu pro zájemce, akci nebo slevu
  • Na text můžete využít 2 x 35 znaků

 

3. ZOBRAZOVANÁ URL

  • Může se lišit od URL, na kterou reklama uživatele posílá. Stejná musí být jen doména, za lomítko můžete napsat téměř cokoliv
  • Patrně nejčastěji nevyužívaná část AdWords reklamy. Přitom může znatelně zvýšit procento kliknutí
  • Můžete použít až 35 znaků. Může a nemusí začínat na www
  • Místo www.mojestranka.cz je často vhodnější napsat www.mojestranka.cz/muj-produkt

 

4. ROZŠÍŘENÍ O ODKAZY NA PODSTRÁNKY

  • Mohou se zobrazit u reklam na pozicích 1-3
  • U reklamy se mohou zobrazit až čtyři odkazy, které mají vámi zvolený text a vedou na zvolené stránky vašeho webu
  • Pokud má reklama nízké hodnocení, odkazy se nemusí zobrazit vůbec
  • O pořadí a počtu zobrazených odkazů rozhoduje Google
  • Hlavní výhodou použití odkazů je optické zvětšení reklamy, zabírá výrazně větší plochu
  • V odkazech můžete upozornit na probíhající akce nebo slevy
  • Více informací v článku o rozšíření reklam AdWords

 

5. ROZŠÍŘENÍ O VOLÁNÍ

  • Umožňuje zobrazovat s reklamou i telefonní číslo
  • Nutnost pro každého, kdo nabízí služby pro případ havárií (zámečníci, instalatéři)
  • Nutnost pro každého, kdo často získává objednávky po telefonu
  • Pokud se reklama zobrazí na mobilním telefonu, může vám uživatel zavolat jedním kliknutím
  • Při zadávání se ujistěte, že zvolíte správně zemi telefonního čísla

 

6. ROZŠÍŘENÍ O LOKALITU

  • Umožňuje zobrazit spolu s reklamou adresu prodejny nebo provozovny
  • Ukazuje se pouze lidem, kteří se nachází ve stejné oblasti jako prodejna (např. ve stejném městě)
  • Pokud máte víc poboček, uživatel uvidí vždy adresu pobočky v místě, kde se nachází
  • Adresy se doplňují automaticky po propojení účtu AdWords se službou Google moje firma

 

7. SOCIÁLNÍ POZNÁMKY

  • Zobrazuje počet příznivců na sociální síti Google+
  • Je potřeba mít aktivní a ověřenou stránku Google+
  • U většiny společností se zobrazuje až tehdy, když mají minimálně 100 příznivců

 

POTŘEBUJETE POMOCI S ADWORDS REKLAMOU? NAPIŠTE NÁM.

Mám zájem o nezávaznou konzultaci

Flickr Creative Commons Image via Steve Corey