ZAČÍT E-KURZ

Nevěnujete se Google Ads denně na 100%, neznáte všechna skrytá nastavení a vylepšení? Potom i ve vašem účtu budou chyby, které vás stojí peníze. Díky tomuto e-kurzu se zdarma poučíte z chyb ostatních uživatelů.

E-kurz zdarma: 6 nejdražších chyb v Google Ads

Tyto chyby stojí Google Ads uživatele spoustu peněz. Poučte se z chyb jiných a investujte své peníze chytřeji než konkurence!

Měření konverzí
Správně nastavené měření konverzí je u Google Ads základem úspěchu. Pomůže zjistit, kdy je kampaň zisková a kdy je lepší ji zastavit.
Typy kampaní
Jaké jsou vaše marketingové cíle a které kampaně vybrat. Proč uživatelé často používají kampaň, která je pro ně naprosto nevhodná?
Struktura účtu
Správně strukturovaný Google Ads účet je základem úspěchu. Jak účet správně členit do kampaní a reklamních sestav, kolik klíčových slov použít?
Skóre kvality
Tajemný ukazatel, který vám může ušetřit i 50% nákladů. Proč je tak důležitý, jak jej zjistit a co udělat pro jeho vylepšení?
Klíčová slova
Pokud správně nerozumíte shodě klíčových slov nebo vztahu klíčových slov a reklamy, vaše kampaň nebude nikdy úspěšná.
Vylučující slova
Vylučující klíčová slova mohou ušetřit spoustu peněz. Jak zjistit, která vylučující klíčová slova do kampaní zahrnout?

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz • Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2018 Všechna práva vyhrazena. Obchodní podmínky • Cookies • Ochrana soukromí

První díl e-kurzu obdržíte obratem, další díly po třech dnech. Z e-kurzu se můžete kdykoliv odhlásit. Váš e-mail použijeme pouze pro účely e-kurzu, jiná sdělení vám posílat nebudeme.

Fix the following errors:
Hide