Online webinář: 

Naučte se správně nastavit a spravovat kampaně Google Nákupy

Čas: čtvrtek 14.11.2019 ve 14:00 ~ 15:30

Místo: on-line, tedy každý u svého počítače

Cena: 1500 Kč bez DPH

Dnešní akční cena: 890 Kč bez DPH

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

Filip Hvízdal

Zakladatel MarketingPPC a autor webináře

Kdo webinář povede


Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.
OBJEDNEJTE NYNÍ SE SLEVOU

Aby bylo zcela jasno, o jaké reklamě se bavíme:

Tento webinář se skládá ze tří částí:

Trocha teorie: během prvních třiceti minut vám vysvětlím nejdůležitější body při nastavení Google Merchant Centra, nastavení kampaní Google Nákupy a jejich správě. Je důležité pochopit zejména jak poznat a opravit problémy se zdrojem dat, jak kampaně strukturovat a jak je spravovat.

Praktická ukázka: ve druhých třiceti minutách nasdílím obrazovku a naživo ukážu komentovaný postup, jak nastavuji Google Nákupy včetně nastavení v Merchant Centru.

Dotazy: posledních třicet minut bude vyhrazeno na vaše dotazy, abychom měli jistotu, že jsem někoho neodbyl nedokončenou myšlenkou.

Proč platit drahé marketingové agentury, když řadu věcí zvládnete sami. Stačí vědět, jak na to.

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.

OBJEDNAT WEBINÁŘOBJEDNAT WEBINÁŘ

Pokud se vám nebude líbit, vrátíme vám peníze.

Objednejte webinář se zárukou spokojenosti.

OBJEDNAT WEBINÁŘ

Možnost platby kartou i bankovním převodem. 

Objednejte webinář se zárukou spokojenosti.

Co když se nebudu moci zúčastnit?

Všichni přihlášení obdrží přístup k nahrávce webináře a k prezentaci. Pokud budete mít po shlédnutí nahrávky dotazy, můžete mi je poslat i později, rád vám na ně odpovím individuálně.

Samozřejmě se může stát, že den před webinářem dostanu rýmečku nebo si vyliji pivo na laptop (i když to už jednou zažil a přežil). V takovém případě vám obratem nabídneme vrácení 100% zaplacené částky nebo náhradní termín, volba bude jen a jen na vás.

Co kdyby se webinář neuskutečnil?

100% záruka vrácení peněz 

Jsem přesvědčen, že každý z vás si z webináře odnese cenné a v praxi použitelné informace. Pokud by přesto někdo měl pocit, že webinář neměl slibovanou kvalitu, může mi hned po skončení webináře napsat, že mu nijak nepomohl, popsat, co konkrétně v něm chybělo, vrátím mu peníze.

Bude k dispozici nahrávka?

Nejpozději den po webináři obdržíte přístup k nahrávce webináře i prezentaci v pdf.

Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?

I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.

Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.

A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.

Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.

Děkujeme!

Ladislav Mertlík – Rogelli.cz

Spokojený klient MarketingPPC