Úroveň: začátečníci až mírně pokročilí
Délka: 1:40:42
Cena: 590 Kč bez DPH
V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací.
MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873
E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz
© 2019 Všechna práva vyhrazena.
MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873
E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz
© 2019 Všechna práva vyhrazena.
Aby bylo zcela jasno, o jaké reklamě se bavíme:
Tento webinář se skládá ze dvou částí:
Trocha teorie: v první části vám vysvětlím nejdůležitější body při tvorbě kampaní ve vyhledávání. Je důležité pochopit zejména shodu klíčových slov, vztah klíčového slova a reklamy, skóre kvality a strukturu kampaní ve vyhledávání.
Praktická ukázka: ve druhé části ukážu komentovaný postup, jak kampaně ve vyhledávání nastavuji. Důraz věnuji nastavením, který prospávají spíše Google, než vám jako inzerentům.
Proč platit drahé marketingové agentury, když řadu věcí zvládnete sami. Stačí vědět, jak na to.
MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.
Možnost platby kartou i bankovním převodem.
Zaujal vás obsah webináře? Získejte přístup okamžitě.
V teoretické části probereme tyto okruhy:
Kdy je kampaň ve vyhledávání vhodná a kdy ne.
Podtypy kampaně ve vyhledávání.
Jak kampaň ve vyhledávání správně strukturovat.
Použití klíčových slov a vylučujících klíčových slov; jak je najít.
Skóre kvality - proč je nemůžeme ignorovat?
Jak napsat slušnou textovou reklamu.
Nezapomínejme na rozšíření reklam.