Záznam online webináře: 

Naučte se správně nastavit a spravovat Google Ads reklamy ve vyhledávání

Úroveň: začátečníci až mírně pokročilí

Délka: 1:40:42

Cena: 690 Kč bez DPH

V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

Filip Hvízdal

Zakladatel MarketingPPC a autor webináře

Kdo webinář vede


Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Aby bylo zcela jasno, o jaké reklamě se bavíme:

Tento webinář se skládá ze dvou částí:

Trocha teorie: v první části vám vysvětlím nejdůležitější body při tvorbě kampaní ve vyhledávání. Je důležité pochopit zejména shodu klíčových slov, vztah klíčového slova a reklamy, skóre kvality a strukturu kampaní ve vyhledávání.

Praktická ukázka: ve druhé části ukážu komentovaný postup, jak kampaně ve vyhledávání nastavuji. Důraz věnuji nastavením, který prospávají spíše Google, než vám jako inzerentům.

Proč platit drahé marketingové agentury, když řadu věcí zvládnete sami. Stačí vědět, jak na to.

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy.

KOUPIT ZÁZNAMKOUPIT ZÁZNAM

Možnost platby kartou i bankovním převodem.

Zaujal vás obsah webináře? Získejte přístup okamžitě.

Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?

I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.

Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.

A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.

Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.

Děkujeme!

Ladislav Mertlík – Rogelli.cz

Spokojený klient MarketingPPC

V teoretické části probereme tyto okruhy:

Kdy je kampaň ve vyhledávání vhodná a kdy ne.
Podtypy kampaně ve vyhledávání.
Jak kampaň ve vyhledávání správně strukturovat.
Použití klíčových slov a vylučujících klíčových slov; jak je najít.
Skóre kvality - proč je nemůžeme ignorovat?
Jak napsat slušnou textovou reklamu.
Nezapomínejme na rozšíření reklam.