Záznam online webináře: 

Jak spravovat Google Ads kampaně

Úroveň: začátečníci a mírně pokročilí

Délka: 1:37:31

Cena: 450 Kč bez DPH

Záznam webináře pochází z 13.2.2020. Živého webináře se zúčastnilo 130 účastníků.

V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací vč. možnosti zeptat se mě na cokoliv ke Google Ads e-mailem.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2020 Všechna práva vyhrazena.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2020 Všechna práva vyhrazena.

Filip Hvízdal

Zakladatel MarketingPPC a autor webináře

Kdo webinář vede


Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Tento webinář se skládá ze dvou částí:

Trocha teorie: v první části vysvětluji nejdůležitější body při správě Google Ads kampaní. Spíš než na vychytávky, se kterými se v praxi setká jeden ze sta inzerentů, se zaměřuji na pravidelné úkony při správě Google Ads kampaní, které by měl dělat každý.

Praktická ukázka: ve druhé části ukazuji přímo v Google Ads rozhraní, jak popsané úkony provádět v praxi. Na konci webináře odpovědi na dotazy z publika.

Proč platit drahé marketingové agentury, když řadu věcí zvládnete sami. Stačí vědět, jak na to.

MarketingPPC je nositelem prestižního odznaku Google Premier Partner. Tento odznak ukazuje, že MarketingPPC je uznán jako přední agentura pro rozvoj a udržování úspěšné on-line reklamní kampaně pro firmy. 

KOUPIT ZÁZNAMKOUPIT ZÁZNAM

Možnost platby kartou i bankovním převodem.

Zaujal vás obsah webináře? Získejte přístup okamžitě.

Co prohlásili účastníci tohoto webináře

Informace určitě nebyly povrchní. Webinář byl co se správy kampaní týká strašně fajn. Příště bych určitě uvítala webinář na další témata. 
Odnesla jsem si spoustu důležitých informací a určitě si pustím ještě i záznam pro lepší zažití všech informací. Moc děkuji za to, co děláte.
Chci Vám ještě jednou moc poděkovat za Váš poslední webinář o Google Ads. Měl jste příjemný projev, téma dobře zpracované (z mého pohledu samouka, který se ve firmě stará o PPC vedle dalších věcí).
Vaše články mě inspirovaly už dříve, ale znovu se do nich ponořím, abych tomu všemu přišel na kloub ještě víc. A pokud někdy budeme shánět odborníka na správu PPC, vím, na koho se obrátím.