Hledá se: PPC specialist(k)a junior

Na správu Google Ads/Sklik kampaní

Nástup možný ihned

Na plný či 3/4 pracovní úvazek.

Stručná náplň práce:

  1. Ujmeš se poptávky od klienta. Zjistíš, co potřebuje, zhodnotíš jeho cíle a připravíš mu cenovou nabídku.
  2. Na základě zadání od klienta se budeš věnovat nastavení a správě jeho Google Ads nebo Sklik kampaní.
  3. Během spolupráce s klientem s ním budeš pravidelně komunikovat zejména e-mailem, u větších zakázek přes video hovory.
  4. Budeš klienta informovat o tom, co se v kampaních děje a jaké mají výsledky.
  5. Při správě kampaní si ulehčíš práci pomocí Google Ads Editoru a zejména díky využití interně vyvinutých automatů pro správu kampaní, které šetří čas a nervy.

PPC specialista/ka

Máš minimálně rok praktických zkušeností s Google Ads a jsi připraven/a se zlepšovat. 

Není Ti cizí Google Analytics a Google Sheets/Excel.

Umíš s klienty komunikovat na vysoké úrovni.

Sleduješ novinky a nové trendy v on-line marketingu.

Dokážeš se hned ujmout kampaní, pracovat samostatně, nepotřebuješ, aby Ti někdo stál „za zadkem“ a dohlížel na Tebe.

Flexibilita a ohodnocení

Místo výkonu práce: jakékoliv (rezident ČR).

Pracovní doba: libovolná.

Odměna: nástup dle úvazku. Poté odměna dle výkonu, pro velmi schopného člověka na plný úvazek je časem i přes 50.000 Kč hrubého měsíčně reálných.

Pracovní benefity: interní i externí vzdělávání. Plus cokoliv dalšího, na čem se domluvíme. 

Nástup do práce – klidně hned.

V online marketingu se pohybujeme od roku 2013 a specializujeme se na správu Google Ads, Sklik a Facebook kampaní s využitím vlastních automatizačních nástrojů.

Od začátku všichni pracujeme z domova, volnost a flexibilitu máme v agenturní DNA. Pravidelně publikujeme články na našem blogu, které jsou oblíbené mezi specialisty.

MarketingPPC vznikl, protože nám nedávalo smysl:

Proto nemáme v úmyslu tyto věci požadovat ani od Tebe.

“MarketingPPC jsem založil hlavně proto, že nesnáším ranní vstávání a nebaví mě dojížděť do práce dál než 5 metrů.”

Důraz na praktické znalosti

Nezajímá nás, že nevíš co je 5P nebo nemáš ani maturitu. Za znalost definic nám zákazníci neplatí. Platí nás za praktické znalosti, díky kterým jim dokážeme ušetřit čas a peníze a zlepšit jejich podnikání.

Odměňování za výkon a kvalitu

Jistota zaměstnání se spravedlivou odměnou. Jestli dokážeš zvýšit každý měsíc svůj výkon o pět procent a klienti s Tebou budou spokojeni, můžeš se těšit na pravidelné navýšení i u své mzdy.

Práce odkudkoliv a kdykoliv

Je hloupé nutit lidi pracovat v určenou dobu na určeném místě. Pracovní dobu a místo práce si řídíš sám. Myslíš si, že tato stránka vznikla ve všední den v sídle firmy v Brně? První verze v neděli v Ekvádoru, upraveno ve Švédsku :-)

Proč pracovat v MarketingPPC slovy naší kolegyně Kamily:

„Nikdo nikoho neprudí a je fuk, jestli jsi sova nebo skřivan. Vždycky bude někdo z týmu online, s kým probereš zahrádku, hokej nebo klienty. Nehážeme si klacky pod nohy a nesoukromničíme.

I když budeš mít svoje poptávky, o radu si chodí úplně všichni a týmový brainstorming přináší občas nečekané nápady. Nemusíš se bát na cokoli zeptat, trapná otázka neexistuje. A když náhodou bude, tak se aspoň pobavíme. A na závěr – výplata chodí včas a co vedení slíbí, to platí.“

Proč pracovat v MarketingPPC slovy kolegy Honzy

„Veškerá práce probíhá online – je jedno, jestli pracuješ doma z gauče nebo z pláže v Karibiku. Naživo se potkáváme v Praze nebo Brně, kde o práci nepadne ani slovo, zato drinků padne nepočítaně. Jsme dobrá parta kolegů, se kterými si budeš mít co říct i mimo práci – sport, lego, modely letadel nebo recept na domácí kečup.

Když se rozhodneš pro další vzdělávání, vedení s nadšením proplatí. Jen se smiř s tím, že ostatní z Tebe budou tahat rozumy. V neposlední řadě peníze – transparentní systém odměňování, kdy každý měsíc přesně víš, kolik dostaneš a záleží jen na Tobě, kolik si zvládneš vydělat.“

honza kolín

Vlastní IT tým

Jedna z posledních věcí, kterou chceš jako PPC specialista dělat, je řešit konverzní kódy nebo Google Tag Manager. Díky bohu máme vlastní IT specialisty, kteří složitou konverzaci s webmastery vyřeší za Tebe.

Vlastní CSS program

Jako jedna z mála agentur umíme v rámci ČR nabídnout svým klientům vlastní CSS program pro Google Nákupy. V praxi to znamená, že naši klienti platí až o 20% méně za kliknutí v kampaních Google Nákupy nebo Performance Max.

Automatizovaný reporting

Abychom nemuseli strávit každý měsíc několik hodin času procházením nezáživných statistik, usnadňujeme si reporting pomocí skriptů. Data ze všech systémů máme na jednom místě.

Za nás všechno. Teď je řada na Tobě:

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.