Konzultace k on-line marketingu se zárukou

Google Ads, Seznam Sklik, Facebook reklamy a další

Veškeré konzultace k online marketingu, které nám zaberou méně než 30 minut, jsou zdarma. Pokud máte takový dotaz, můžete rovnou napsat na dotaz@marketingppc.cz.

Pokud potřebujete poradit více do hloubky, máme pro vás nachystány tři balíčky pro on-line konzultace přes Skype nebo Google Hangouts se zárukou spokojenosti.

100% záruka vrácení peněz: Jestli během prvních 30 minut konzultace získáte pocit, že vám nedokážeme pomoci, vrátíme vám bez řečí celou částku zpět.

OBJEDNAT KONZULTACI

S kým bude konzultace probíhat

Filip Hvízdal, zakladatel MarketingPPC

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Během on-line konzultace mohu pomoci v těchto oblastech:

Zodpovím jakékoliv dotazy, které se týkají Google Ads, Sklik nebo Facebook reklam. Tvorba strategie, jak kampaně nastavit a spravovat, jak měřit jejich úspěšnost.

Projdu s vámi vaše aktuální kampaně Google Ads, Sklik nebo Facebook. Nasdílím obrazovku a naživo přímo ve vašich reklamních účtech se společně podíváme na cokoliv, co vás zajímá.

Mohu upozornit na nedostatky v kampaních, navrhnout vylepšení, naučit, jak kampaně nastavovat nebo spravovat. Předám vám své znalosti a zkušenosti, které jsem za léta praxe nabyl. Proč platit každý měsíc agenturám za práci, když můžete jednorázově zaplatit za vědomosti a marketing si řešit sami.

Pomohu při sestavování plánu on-line propagace. Pokud si nejste jisti, které nástroje on-line marketingu použít, jak mezi ně rozdělit rozpočet, na jaká publika zacílit, nebo co lidem v reklamě nabídnout, můžete mě požádat o radu.

Pokud jste s podnikáním úplně na začátku a zvažujete propagaci pomocí on-line kampaní, nabídnu odbornou ‚kritiku‘ vašeho podnikatelského záměru. Jestli má vůbec šanci na úspěch, kterých chyb se při rozjezdu podnikání v on-line prostoru vyvarovat. Sami jsme začínali od nuly bez odborného vedení, udělali jsme spoustu drahých chyb, vy se jim můžete vyhnout.

OBJEDNAT KONZULTACI

Co říkají lidé, kteří konzultaci již koupili

Ladislav Mertlík, Rogelli.cz

Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?

I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.

Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.

A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.

Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.

Děkujeme!