Konzultace a koučink k on-line marketingu

Rádi poradíme i zdarma

Veškeré dotazy k online marketingu, které lze zodpovědět e-mailem během 30 minut, jsou zdarma.

Pokud potřebujete poradit více do hloubky, mám pro Vás nachystány balíčky od 1250 Kč pro on-line konzultace přes Skype nebo Google Hangouts se zárukou spokojenosti.

Proč platit každý měsíc agenturám za práci, když můžete jednorázově zaplatit za vědomosti a marketing si řešit sami.

Sami jsme začínali od nuly bez odborného vedení, udělali jsme spoustu drahých chyb, Vy se jim můžete vyhnout.

Se jednoduššími dotazy se na nás můžete obtátit rovnou: dotaz@marketingppc.cz

S čím jsme schopni Vám pomoci

Odborník po ruce v případě potřeby

Pomohu Vám zvládnout on-line marketing formou koučingu. Kdykoliv Vám nebude nějaká kampaň fungovat nebo si nebudete s něčím vědět rady, budete mít po ruce odborníka, na kterého se můžete obrátit.

Marketingový plán

Pomohu při sestavování plánu on-line propagace. Pokud si nejste jisti, které nástroje on-line marketingu použít, jak mezi ně rozdělit rozpočet, na jaká publika zacílit, nebo co lidem v reklamě nabídnout, můžete mě požádat o radu.

Pomoc s kampaněmi naživo

Projdu s Vámi Vaše aktuální kampaně Google Ads, Sklik nebo Facebook. Nasdílím obrazovku a naživo přímo ve Vašich reklamních účtech se společně podíváme na cokoliv, co Vás zajímá. Mohu upozornit na nedostatky v kampaních, navrhnout vylepšení, naučit, jak kampaně nastavovat nebo spravovat.

Předání zkušeností

Zodpovím jakékoliv dotazy, které se týkají Google Ads, Sklik a Facebook reklam. Pomohu s orientací v Google Analytics nebo s nastavením Správce značek Google. Předám Vám své znalosti a zkušenosti, které jsem za léta praxe nabyl.

Kdo konzultace vede

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc

5/5
Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?
I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.
Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.
A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.
Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.
Děkujeme!