Konzultace a koučink k on-line marketingu

Rádi poradíme i zdarma

Veškeré dotazy k online marketingu, které lze zodpovědět e-mailem během 30 minut, jsou zdarma.

Pokud potřebujete poradit více do hloubky, mám pro Vás nachystány balíčky od 2000 Kč pro on-line konzultace přes Skype nebo Google Hangouts se zárukou spokojenosti. V ceně je zahrnut i čas strávený přípravou.

Proč platit každý měsíc agenturám za práci, když můžete jednorázově zaplatit za vědomosti a marketing si řešit sami.

Sami jsme začínali od nuly bez odborného vedení, udělali jsme spoustu drahých chyb, Vy se jim můžete vyhnout.

S jednoduššími dotazy se na nás můžete obrátit rovnou: dotaz@marketingppc.cz

Uvedená cena je za čistý čas strávený on-line konzultací. Konzultaci předchází často rozsáhlejší příprava, během které se seznamuji s Vaším webem, kampaněmi nebo statistikami v Google Analytics.

  • Jednorázová on-line konzultace 45 min 2000 Kč

    On-line konzultace do 45 minut. Se zárukou vrácení peněz.

  • Jednorázová on-line konzultace 90 min 3500 Kč

    On-line konzultace do 90 minut. Se zárukou vrácení peněz.

  • Rozsáhlejší on-line konzultace - balíček 3 hodin 6000 Kč

    Je třeba vyčerpat do 3 měsíců od objednání. Se zárukou vrácení peněz.

*Pokud během prvních 10 minut konzultace získáte dojem, že Vám nijak nepomohu, můžete konzultaci ukončit a požádat o vrácení peněz.

S čím jsme schopni Vám pomoci

Odborník po ruce v případě potřeby

Pomohu Vám zvládnout on-line marketing formou koučinku. Kdykoliv Vám nebude nějaká kampaň fungovat nebo si nebudete s něčím vědět rady, budete mít po ruce odborníka, na kterého se můžete obrátit.

Marketingový plán

Pomohu při sestavování plánu on-line propagace. Pokud si nejste jisti, které nástroje on-line marketingu použít, jak mezi ně rozdělit rozpočet, na jaká publika zacílit nebo co lidem v reklamě nabídnout, můžete mě požádat o radu.

Pomoc s kampaněmi naživo

Projdu s Vámi Vaše aktuální kampaně Google Ads, Sklik nebo Facebook. Nasdílím obrazovku a naživo přímo ve Vašich reklamních účtech se společně podíváme na cokoliv, co Vás zajímá. Mohu upozornit na nedostatky v kampaních, navrhnout vylepšení, naučit, jak kampaně nastavovat nebo spravovat.

Předání zkušeností

Zodpovím jakékoliv dotazy, které se týkají Google Ads, Sklik a Facebook reklam. Pomohu s orientací v Google Analytics nebo s nastavením Správce značek Google. Předám Vám své znalosti a zkušenosti, které jsem za léta praxe nabyl.

Kdo konzultace vede

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc

5/5
Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?
I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.
Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.
A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.
Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.
Děkujeme!