Konzultace k on-line marketingu se zárukou

Google Ads, Seznam Sklik, Facebook reklamy a další

Veškeré konzultace k online marketingu, které nám zaberou méně než 30 minut, jsou zdarma. Pokud máte takový dotaz, můžete rovnou napsat na dotaz@marketingppc.cz.

Pokud potřebujete poradit více do hloubky, máme pro vás nachystány tři balíčky pro on-line konzultace přes Skype se zárukou spokojenosti.

100% záruka vrácení peněz: Jestli během prvních 30 minut konzultace získáte pocit, že vám nedokážeme pomoci, vrátíme vám bez řečí celou částku zpět.

OBJEDNAT KONZULTACI

Během on-line konzultace dokážeme pomoci v těchto oblastech:

  • Pokud jste s podnikáním úplně na začátku a zvažujete propagaci pomocí on-line kampaní, nabídneme odbornou ‚kritiku‘ vašeho podnikatelského záměru. Jestli má vůbec šanci na úspěch, kterých chyb se při rozjezdu podnikání v on-line prostoru vyvarovat. Sami jsme začínali od nuly bez odborného vedení, udělali jsme spoustu drahých chyb, vy se jim můžete vyhnout.
  • Pomůžeme při sestavování plánu on-line propagace. Pokud si nejste jisti, které nástroje on-line marketingu použít, jak mezi ně rozdělit rozpočet, na jaká publika zacílit, nebo co lidem v reklamě nabídnout, můžete nás požádat o radu.
  • Projdeme s vámi vaše aktuální kampaně Google Ads, Sklik nebo Facebook. Nasdílíme obrazovku a naživo přímo ve vašich reklamních účtech se společně podíváme na nedostatky v kampaních, navrhneme, co vylepšit a proč. Předáme vám své znalosti a zkušenosti, které jsme za léta praxe sami nabyli. Proč platit každý měsíc agenturám za práci, když můžete jednorázově zaplatit za vědomosti a marketing si řešit sami.

S kým bude konzultace probíhat

Filip Hvízdal, zakladatel MarketingPPC

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.


Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Co říkají lidé, kteří konzultaci již koupili

Ladislav Mertlík, Rogelli.cz

Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?

I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.

Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.

A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.

Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.

Děkujeme!