Online kurz: 

drahé chyby a skryté nástrahy v Google Ads

Obtížnost: pro začínající i pokročilé

Čas: čtvrtek 3.10.2019 ve 13:00 ~ 14:30

Místo: on-line, tedy každý u svého počítače

Cena: 1500 Kč bez DPH

Dnešní akční cena: 990 Kč bez DPH

Co když se nebudu moci zúčastnit?

Všichni přihlášení obdrží přístup k nahrávce kurzu. Pokud pošlete své dotazy předem a nebudou zodpovězeny během kurzu, pošlu vám odpovědi e-mailem spolu s přístupem k nahrávce.

Jaký bude obsah kurzu

V kurzu se zaměříme pouze na praktické vědomosti. Abyste po kurzu dokázali najít a správně nastavit největší záludnosti v Google Ads. Abyste uměli najít největší chyby ve svých kampaních a věděli, jak je opravit.

Konkrétně zmíním tyto oblasti:

Komu je kurz určen

Podnikatelům nebo pracovníkům, kteří s Google Ads čas od času pracují a chtějí se ujistit, že se vyznají i v méně používaných nastaveních.

OBJEDNAT KURZ

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

Filip Hvízdal

Zakladatel MarketingPPC a autor kurzu

Kdo kurz povede

Lidem, kteří s Google Ads teprve začínají a chtějí se od začátku vyhnout chybám a neefektivnímu utrácení peněz.

Tedy na své si přijdou začátečníci i pokročilí uživatelé. Pro experty kurz určen není, ti by to vše měli znát.

Inzerentům, kteří již mají vlastní kampaně a rádi by zlepšili jejich efektivitu a odstranili možné nedostatky.

Komukoliv, kdo si chce prohloubit znalosti ohledně Google Ads.

V Google Ads je spousta skrytých nastavení a přednastavených věcí, které umí odčerpat značnou část rozpočtu s nulovým efektem. Na které z nich si dát pozor a jak je správně nastavit?

Při dnešní obrovské konkurenci v Google Ads může sebemenší detail rozhodnout o tom, jestli kampaně přinesou zisk nebo budou jen užírat peníze bez skutečného efektu. Které chyby nejčastěji vedou ke ztrátovým kampaním, jak je rychle najít a jak se jim vyhnout?

Co když se přihlásím a potom si to rozmyslím?

Samozřejmě se může stát, že den před kurzem dostanu rýmečku nebo si vyliji pivo na laptop (i když to už jednou zažil a přežil). V takovém případě vám obratem nabídneme vrácení 100% zaplacené částky nebo náhradní termín, volba bude jen a jen na vás.

Co kdyby se kurz neuskutečnil?

Kurz je pro lidi, kteří své podnikání berou vážně. Pokud byste se přesto zúčastnit nemohli a nespokojíte se s tím, že dostanete záznam, můžete se odhlásit a platbu za kurz využít jako kredit na naše služby – jiný kurz, konzultace, správu kampaní nebo placené on-line nástroje.

Bude prostor na dotazy?

Spolu s objednávkou mi můžete poslat až 3 dotazy k probírané problematice. Pokud budou dotazy příliš specifické, pošlu vám odpověď ještě před kurzem. Pokud budou obecnější a mohla by odpověď zajímat více lidí, zodpovím je během kurzu.

Posledních 30 minut kurzu budu odpovídat na další dotazy, které vás průběžně napadnou, abychom měli jistotu, že jsem někoho neodbyl nedokončenou myšlenkou.

OBJEDNAT KURZ

Zaujal vás obsah kurzu?

Objednejte kurz zavčas, ušetříte 510 Kč.

Kurz nesplní očekávání? Vrátíme peníze!

Jsem přesvědčen, že každý z vás si z kurzu odnese cenné a v praxi použitelné informace. Pokud přesto někdo měl pocit, že kurz neměl slibovanou kvalitu, může mi hned po skončení kurzu napsat, že mu kurz nijak nepomohl, popsat, co konkrétně v něm chybělo, vrátíme mu peníze.

OBJEDNAT KURZ

Pokud se vám nebude líbit, vrátíme peníze. 

Objednejte kurz se zárukou spokojenosti.

Filip se online marketingu začal věnovat poté, kdy vyzkoušel Google Ads při svém prvním podnikatelském pokusu. Nutno přiznat, že první výsledky byly nevalné.
PPC marketing jej ale zaujal, doplnil chybějící vědomosti a časem si uvědomil, že řada menších podnikatelů bude v PPC tápat podobně jako kdysi on. Proto v roce 2013 založil MarketingPPC.
Od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal 37 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent.
OBJEDNEJTE NYNÍ SE SLEVOU