Záznam online webináře:

Skryté nástrahy a drahé chyby Google Ads:   jak nás Google šikovně připravuje o peníze a jak se o ně nešikovně připravujeme sami

Jaký je obsah webináře

Na webináři jsou probírány praktické vědomosti. Abyste po něm dokázali najít a správně nastavit největší záludnosti v Google Ads. Abyste uměli najít největší chyby ve svých kampaních a věděli, jak je opravit.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

Filip Hvízdal

Zakladatel MarketingPPC a autor webináře

Kdo webinář vede

V Google Ads je spousta skrytých nastavení a přednastavených věcí, které umí odčerpat značnou část rozpočtu s nulovým efektem. Na které z nich si dát pozor a jak je správně nastavit?

Při dnešní obrovské konkurenci v Google Ads může sebemenší detail rozhodnout o tom, jestli kampaně přinesou zisk nebo budou jen užírat peníze bez skutečného efektu. Které chyby nejčastěji vedou ke ztrátovým kampaním, jak je rychle najít a jak se jim vyhnout?

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Jeden obrázek z praxe:

Kampaň, která běžně utrácela do 400 Kč denně, najednou utratí během sedmi dnů 43 322 Kč. Aniž by do kampaně kdokoliv zasahoval, aniž by někdo něco měnil!

Co je nejdůležitější, tuto útratu uživatel rozhodně nechtěl, nepřinesla jedinou konverzi, jen mu vyčerpala kredit s nulovým efektem.

Jedná se o funkci, která je při vytvoření kampaně vždy zapnuta. Kdo ji nezná nebo ji zapomene vypnout, riskuje podobný scénář. Na webináři se budeme bavit přesně o takových nástrahách Google Ads.

Pokud by majitel kampaně z obrázku absolvoval tento webinář, zaplatil by se mu 104 krát.

Úroveň: začátečníci až středně pokročilí

Délka: 1:12:31

Cena: 590 Kč bez DPH

V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací.

KOUPIT ZÁZNAM

Seznam probíraných témat

Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Protože jste neudělali dobrou zkušenost s externími dodavateli?

I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.

Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Ba víc, dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.

A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy.
Děkujeme!

Ladislav Mertlík – Rogelli.cz

Spokojený klient MarketingPPC

KOUPIT ZÁZNAM

Zaujal vás obsah webináře? Získejte přístup okamžitě.

Možnost platby kartou nebo on-line převodem.

Rozšíření cílení v obsahové síti.
Automatické cílení v obsahové síti.
Nevyloučení obsahu v obsahové síti.
Strategie ‘maximalizovat počet kliknutí’ bez limitu.
Chytré nabídky, chytré (smart) kampaně.
Vyhledávání s obsahovou sítí v jednom.
Použití návrhů klíčových slov.

Přílišné spoléhání se na Google Ads.
Chybějící vědomosti nebo chybějící praxe.
Neměření konverzí nebo nesprávné měření konverzí.
Používání klíčových slov v prosté volné shodě.
Ignorování vylučujících klíčových slov.
Nesprávně použité vkládání klíčových slov.