Na webináři jsou probírány praktické vědomosti. Abyste po něm dokázali najít a správně nastavit největší záludnosti v Google Ads. Abyste uměli najít největší chyby ve svých kampaních a věděli, jak je opravit.
MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873
E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz
© 2019 Všechna práva vyhrazena.
MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873
E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz
© 2019 Všechna práva vyhrazena.
V Google Ads je spousta skrytých nastavení a přednastavených věcí, které umí odčerpat značnou část rozpočtu s nulovým efektem. Na které z nich si dát pozor a jak je správně nastavit?
Při dnešní obrovské konkurenci v Google Ads může sebemenší detail rozhodnout o tom, jestli kampaně přinesou zisk nebo budou jen užírat peníze bez skutečného efektu. Které chyby nejčastěji vedou ke ztrátovým kampaním, jak je rychle najít a jak se jim vyhnout?
Jeden obrázek z praxe:
Kampaň, která běžně utrácela do 400 Kč denně, najednou utratí během sedmi dnů 43 322 Kč. Aniž by do kampaně kdokoliv zasahoval, aniž by někdo něco měnil!
Co je nejdůležitější, tuto útratu uživatel rozhodně nechtěl, nepřinesla jedinou konverzi, jen mu vyčerpala kredit s nulovým efektem.
Jedná se o funkci, která je při vytvoření kampaně vždy zapnuta. Kdo ji nezná nebo ji zapomene vypnout, riskuje podobný scénář. Na webináři se budeme bavit přesně o takových nástrahách Google Ads.
Pokud by majitel kampaně z obrázku absolvoval tento webinář, zaplatil by se mu 104 krát.
Úroveň: začátečníci až středně pokročilí
Délka: 1:12:31
Cena: 490 Kč bez DPH
V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací.
Zaujal vás obsah webináře? Získejte přístup okamžitě.
Možnost platby kartou nebo on-line převodem.
Rozšíření cílení v obsahové síti.
Automatické cílení v obsahové síti.
Nevyloučení obsahu v obsahové síti.
Strategie ‘maximalizovat počet kliknutí’ bez limitu.
Chytré nabídky, chytré (smart) kampaně.
Vyhledávání s obsahovou sítí v jednom.
Použití návrhů klíčových slov.
Přílišné spoléhání se na Google Ads.
Chybějící vědomosti nebo chybějící praxe.
Neměření konverzí nebo nesprávné měření konverzí.
Používání klíčových slov v prosté volné shodě.
Ignorování vylučujících klíčových slov.
Nesprávně použité vkládání klíčových slov.