Online webinář: 

Jak správně nastavit Google Analytics a umět je využívat lépe, než 93% vašich konkurentů

Čas: středa 18.9.2019 ve 13:00 ~ 14:30

Místo: on-line, tedy každý u svého počítače

Cena: 1500 Kč bez DPH

Co když se nebudu moci zúčastnit?

Všichni přihlášení obdrží přístup k nahrávce webináře a k prezentaci. Pokud pošlete své dotazy předem a nebudou zodpovězeny během webináře, pošlu vám odpovědi e-mailem spolu s přístupem k nahrávce.

Jaký bude obsah webináře

Na webináři se zaměříme pouze na praktické vědomosti. Abyste se po webináři trochu vyznali v měřicích kódech, uměli nastavit vše potřebné v Google Analytics a dokázali se v té hromadě čísel vyznat.

Konkrétně zmíním tyto oblasti:

OBJEDNAT WEBINÁŘ

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

Filip Hvízdal

Zakladatel MarketingPPC a autor webináře

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Kdo webinář povede

Jak nastavit Google Analytics od nuly, co znamenají všechna možná nastavení, které funkce Google Analytics určitě má smysl využívat. Co lze měřit, co má smysl měřit a jak nastavit základní cíle.

Jak se vyznat v (nejen) Google Analytics kódech. Dát na web jen Google Analytics nebo i kódy z dalších systému? Má smysl se učit používat Google Tag manager? Jaké jsou nejčastější chyby při nasazování kódů. Ga.js, analytics.js nebo gtag.js - a k nim klasické nebo rozšířené měření elektronického obchodu?

Jak se vyznat v Google Analytics přehledech a statistikách. Které přehledy sám využívám a jak mi pomáhají zlepšovat výsledky kampaní. Proč nikdy nesouhlasí údaje Google Analytics s jinými marketingovými systémy. Do jaké míry to ovlivňují atribuční modely a co to atribuční modely vlastně jsou.

Co když se přihlásím a potom si to rozmyslím?

Samozřejmě se může stát, že den před webinářem dostanu rýmečku nebo si vyliji pivo na laptop (i když to už jednou zažil a přežil). V takovém případě vám obratem nabídneme vrácení 100% zaplacené částky nebo náhradní termín, volba bude jen a jen na vás.

Co kdyby se webinář neuskutečnil?

Webinář je pro lidi, kteří své podnikání berou vážně. Pokud byste se přesto zúčastnit nemohli a nespokojíte se s tím, že dostanete záznam, můžete se odhlásit a platbu za webinář využít jako kredit na naše služby – jiný webinář, konzultace, správu kampaní nebo placené on-line nástroje.

Bude prostor na dotazy?

Spolu s objednávkou mi můžete poslat až 3 dotazy k probírané problematice. Pokud budou dotazy příliš specifické nebo mimo probírané téma, pošlu vám odpověď e-mailem. Pokud budou obecnější a mohla by odpověď zajímat více lidí, zodpovím je během webináře.

Posledních 30 minut webináře budu odpovídat na další dotazy, které vás průběžně napadnou, abychom měli jistotu, že jsem někoho neodbyl nedokončenou myšlenkou.

OBJEDNAT WEBINÁŘ

Zaujal vás obsah webináře?

Záruka vrácení peněz

Jsem přesvědčen, že každý z vás si z webináře odnese cenné a v praxi použitelné informace. Pokud by přesto někdo měl pocit, že webinář neměl slibovanou kvalitu, může mi hned po skončení webináře napsat, že mu nijak nepomohl, popsat, co konkrétně v něm chybělo, vrátím mu peníze.

OBJEDNAT WEBINÁŘ

Pokud se vám nebude líbit, vrátíme peníze.

Objednejte webinář se zárukou spokojenosti.

OBJEDNEJTE NYNÍ SE SLEVOU

Objednejte se 100% zárukou vrácení peněz.