Záznam online webináře: 

jak zvládnout online marketing a přestat u toho vyhazovat peníze za nesmyslnou reklamu

Úroveň: začátečníci až mírně pokročilí

Délka: 1:31:06

Cena: 490 Kč bez DPH

V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací.

Jaký je obsah webináře

Komu je kurz určen

Podnikatelům nebo pracovníkům, kteří používají nebo chtějí používat k propagaci on-line marketing.

KOUPIT ZÁZNAM

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

MarketingPPC s.r.o., IČO: 04911695, Česká republika. Telefon +420 774 627 873

E-mail: info@marketingppc.cz | Oficiální web: www.marketingppc.cz

© 2019 Všechna práva vyhrazena.

Filip Hvízdal

Zakladatel MarketingPPC

Kdo webinář vede

Lidem, kteří s podnikáním nebo s on-line marketingem teprve začínají.

Tedy spíše začínajícím a méně pokročilým uživatelům on-line marketingu. Středně pokročilým může pomoci doplnit některé mezery, expertům kurz nedoporučuji, budou se patrně nudit.

Inzerentům, kteří již něco mají za sebou, ale on-line marketing jim nefunguje tak jak by chtěli.

Uživatelům, kteří si chtějí udělat jasno v tom, které nástroje on-line marketingu existují a které jsou vhodné pro jejich typ podnikání.

Proč některé formy propagace, o kterých ostatní tak básní, ve vašem případě vůbec nefungují. A jak s tím souvisí fáze prodejního procesu? Jak správně měřit co funguje nebo nefunguje.

Přehled nejpoužívanějších nástrojů on-line marketingu: neplacené vyhledávání (SEO), srovnávače zboží, e-mail marketing, měření výkonu (Google Analytics), Facebook a Instagram reklama, reklama Google Ads a Seznam Sklik.

Které z těchto nástrojů použít pro který druh podnikání, v jakém pořadí, které spíš fungovat nebudou a které nefungují nikdy. A proč jedna z nejefektivnějších prodejních metod je zákazníkům svůj produkt nebo službu vůbec nenabízet.

Webinář vám tedy nabídne ucelený pohled na oblast on-line marketingu.

KOUPIT ZÁZNAM

Zaujal vás obsah webináře? Získejte přístup okamžitě.

Možnost platby kartou nebo on-line převodem.

Filip se online marketingu začal věnovat poté, kdy vyzkoušel Google Ads při svém prvním podnikatelském pokusu. Nutno přiznat, že první výsledky byly nevalné.
PPC marketing jej ale zaujal, doplnil chybějící vědomosti a časem si uvědomil, že řada menších podnikatelů bude v PPC tápat podobně jako kdysi on. Proto v roce 2013 založil MarketingPPC.
Od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal 37 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent.

Váš online marketing nefunguje. Výsledkem vaší námahy je jen to, že sponzorujete společnosti jako Google, Facebook a další. Oni se smějí a vaše výsledky jsou žalostné. Ale jak je to možné, všichni přece známe spoustu historek o tom, jak online marketing umí snadno a levně přivést nové zákazníky a zlepšit prodeje?

 Protože děláte minimálně jednu z těchto tří chyb: 1) cílíte na nesprávné lidi 2) se špatně zvoleným sdělením 3) pomocí nevhodného média. 

Proč třeba my skoro vůbec neutrácíme za Google Ads, téměř nikdy v reklamách nepropagujeme naše služby a nejvíc peněz utrácíme za Facebook reklamu, přestože 100% našich klientů jsou firmy a živnostníci?

Prozradím vám na tomto webináři. Stejně tak se dozvíte, jak se vyhnout nejčastějším chybám a přestat v online prostoru vyhazovat peníze za hlouposti.

Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?

I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.

Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.

A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.

Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.

Děkujeme!

Ladislav Mertlík – Rogelli.cz

Spokojený klient MarketingPPC

Jak online marketing (ne)funguje
Marketingová strategie - trh, sdělení, médium
Fáze nákupního cyklu
Nejpoužívanější nástroje online marketingu
Co neměříte to nekontrolujete
Jak prodávat ‘nenápadně’ - příklad z praxe

Seznam probíraných témat

@mritzco