fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Online marketing » Platforma Snapchat

Platforma Snapchat

Snapchat

Snapchat je apka sociálních médií, přes kterou můžeme posílat multimediální zprávy. Funguje na mobilních zařízení se systémem Android nebo iOS. Uživatelé Snapchatu mezi sebou sdílí obrázky a videa, kterým mohou přidávat filtry nebo jiné efekty.

Sdílené snímky nebo zprávy se po zobrazení automaticky odstraní, pokud se uživatel nerozhodne snímek uložit. Může si také vybrat, jak dlouho zůstanou zprávy viditelné.

K čemu Snapchat slouží?

Kromě popsaného výše mohou uživatelé sdílet takzvané Snapy se svými sledujícími na svém profilu. Firmy a známe značky často začleňují apku do své marketingové strategie. Mezi nejčastěji používané funkce aplikace patří:

  • Stories „Příběhy “ – hojně využíváno i v jiných sociálních platformách.
  • Filtry pro rozpoznávání obličeje – chcete malý nos, široké rty nebo spíše chcete vypadat jako kreslená figurka? S těmito filtry to není žádný problém.

Zdroj: Snapchat

  • Geofiltry – doplnění textu obrázku k fotce z místa, kde se nacházíte
  • Hlasové hovory a videohovory – klasika, určitě znáte z jiných médií
  • Chat – nejpoužívanější funkce
  • Snap Mapy – zde můžete vidět polohu svých přátel na mapě, popřípadě jejich příspěvky z daného místa
  • Pools – jedná se o lajkování/hodnocení příspěvků nebo anket uživatelů, doplněných třeba o emotikony v kombinaci s dalšími obrázky.
  • Bitmoji – osobní emotikon/obrázek, vlastně jste to vy ve světě Snapchatu

Slangové výrazy Snapchatu

Znáte nejvíce využívané slangové výrazy Snapchatu? Pokud chcete apku používat, seznamte se s nejznámějšími:

Pruhy („Streaks“) na Snapchatu

„Streaks“ znamená, že si dva přátelé na Snapchatu vyměňují obrázky nebo zprávy během 24 hodin po dobu nejméně tří po sobě jdoucích dnů. Počet „Streaks“ se objevuje vedle emotikonu ohně.

Rychlé přidání na Snapchat

Funkce rychlého přidávání umožňuje uživatelům přidávat společné přátele nebo kontakty ze svého telefonního seznamu. Funkce se hojně využívá i u jiných aplikací.

Spotlight na Snapchatu

Spotlight je sekce, kde můžete sledovat krátká 60s videa vytvořená uživateli. V této sekci mohou uživatelé také filtrovat trendy „Snaps“ bez ohledu na to, kdo je vytvořil – pouze na základě zvuků nebo témat.

Jak vytvořit Spotlight na Snapchatu

Co je mezipaměť „cache“ na Snapchatu?

Snapchat „cache“ jsou data uložená v aplikaci, která pomáhají aplikaci fungovat rychleji. Uživatelé často vymazávají mezipaměť, aby uvolnili místo v telefonu nebo vyřešili technické problémy spojené s apkou. Vymazáním mezipaměti nesmažete žádná data ani chaty.

Závěrem

Zaujala vás aplikace Snapchat a jdete si ji nainstalovat? 🙂 Pokud by vás zajímaly další novinky z této oblasti, můžete mrknout na naše články: TikTok platforma jako reklamní fenomén: Osvědčené tipy z praxe nebo TikTok Hook: Umění perfektního háčku

Zdroj: https://sproutsocial.com/glossary/snapchat/

Článek napsal/a Michal Kartaš

Michal pomáhá klientům zejména s PPC kampaněmi na Googlu či Skliku a rád prohlašuje: „PPCčka buď miluješ nebo nesnášíš.“ Jeho silnou parketou je i psaní článků a detailní audity Google Ads kampaní.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50