Domů » Návody pro klienty » Jak přidám uživatele do Firemního profilu na Google (dříve Google Moje firma)

Jak přidám uživatele do Firemního profilu na Google (dříve Google Moje firma)

Přihlaste se do svého účtu Firemního profilu na Google a ve Správci firemních profilů vyberete záložku Uživatelé:

Správce firemních profilů

Poté přidáte toho, komu přístup přidělujete – vyplníte jeho jméno, e-mailovou adresu a zvolíte úroveň přístupu (většinou postačí správce):

  • primární vlastník znamená člověk, kterému patří účet,
  • vlastník může přidávat nebo odebírat jiné uživatele,
  • správce nemůže přidávat nebo odebírat uživatele ani odstraňovat firemní profil, jinak má všechny práva stejná jako vlastník.
Přidání uživatele

Nový vlastník nebo správce může profil upravovat až po uplynutí 7 dnů.

Odebrání přístupu

Pokud potřebujete odebrat někomu přístup, vejděte do Správce a vyberte Uživatelé:

Uživatelé

Vyberte osobu, které odebíráte přístup a u jejího jména klikněte na X.

Odebrání uživatele

Klikněte na odstranit:

Odstranění