Přihlaste se do Google Analytics, v menu po levé straně hledejte dole ikonku ozubeného kola, volba se nazývá Správce. Poté po levé straně najdete možnost Správa uživatelů.
Často nejpraktičtější je přidat uživatele na úrovni účtu.
Pokud ale máte v Google Analytics více webů a chcete uživatele přidat jen k jednomu z nich, potom je lepší využít úroveň Služby. Úroveň Výběru dat má smysl snad jen v případě, že používáte nějaké filtry a chcete uživateli zpřístupnit jen konkrétní filtrovaný výběr.
Po kliknutí na volbu Správa uživatelů se otevře okno s přehledem uživatelů. Pro přidání nového uživatele slouží ikonka plus vpravo nahoře.
Uživatele můžete přidat s několika stupni oprávnění:
- Upravit – tuto úroveň potřebuje uživatel, který vám bude něco v Google Analytics nastavovat. Např. agentura, která se vám stará o PPC kampaně, aby mohla propojit Google Analytics s Google Ads nebo nastavit měření cílů.
- Spolupracovat – uživatel nemůže v účtu nic měnit, pouze vytvářet a sdílet vlastní panely reportů.
- Číst a analyzovat – podobné jako úroveň Spolupracovat, pouze uživatel nemůže pracovat na sdílených panelech. Pokud někomu chcete dát přístup čistě k datům bez možnosti cokoliv měnit, využijte tuto možnost.
- Správa uživatelů – tutu možnost byste nikdy neměli dávat agentuře nebo někomu cizímu. Dotyčná osoba vás totiž může z Google Analytics odstranit.
Odebrání přístupu
Po přihlášení do Google Analytics klikněte na ikonu ozubeného kolečka a poté vyberte možnost Správa přístupu k účtu.

U daného e-mailu klikněte na Odstranit.
