PPC Asistent Alarmy – stručný návod

Také se vám nechce každý den otevírat AdWords, ale chcete mít jistotu, že je vše v pořádku? Pak potřebujete alarmy. PPC Asistent alarmy pravidelně kontroluje podle stavu vašeho AdWords účtu a v případě, že se děje co nechcete, pošle emailem alarm. Když už AdWords alarm emailem přijde, je většinou potřeba AdWords otevřít a problém řešit.

Správa alarmů je v PPC Asistentu dostupná ze záložky Alarmy. Na záložce je tlačítková lišta a tabulka alarmů.

Tlačítka:

Nastavení
Zobrazit parametry
Uložit změny

  • Nastavení pro obecná nastavení alarmů PPC Asistentu, jako je alternativní email nebo čas odesílání alarmů
  • Zobrazit/skrýt parametry – u většiny alarmů jsou k dispozici parametry, tímto tlačítkem se zobrazí/skryjí
  • Uložit změny pro uložení provedených změn

V tabulce alarmů jsou vypsány jednotlivé alarmy, které PPC Asistent sleduje. Pro každý alarm je možné nastavit, jestli má být posílán emailem pokud nastane a případně parametry. Upravovat parametry je možné pouze pro klienty, kteří využívají naše automaty a mají povoleno ukládání.

PPC Asistent alarmy

Na účtu bylo 0 kliknutí za sledované období.

Za několik dní váš účet nezaznamenal jediné kliknutí. Zřejmě se reklamy z nějakého důvodu nezobrazují (došly peníze? reklamy jsou zamítnuté? chybně nastavené kampaně?).

Na účtu bylo utraceno víc, než je pro sledované období zadáno.

Chcete mít pod kontrolou, kolik se v AdWords skutečně utrácí? Pro kampaně máte nastavené rozpočty, které AdWords dodržují. Ale chcete si pohlídat, kolik se skutečně utratilo za poslední týden?

Na účtu vzrostla cena za konverzi o více než 5 % při srovnání 1. a 2. období.

Cena za konverzi je o polovinu vyšší, než před měsícem, a to nechcete.

Na účtu vzrostla cena za kliknutí o více než 5 % při srovnání 1. a 2. období.

Vzrostla vám cena za kliknutí a to chcete řešit. Přišla nová konkurence? Nové reklamy mají špatnou relevanci?

Na účtu klesla návratnost investic o více než 5 % při srovnání 1. a 2. období.

AdWords se nevyplácí tolik, jako dříve. Bude potřeba se podívat na účet.

Na účtu klesl počet konverzí o více než 5 % při srovnání 1. a 2. období.

Máme polovinu objednávek proti minulému roku? To bude potřeba zkontrolovat.

Na účtu klesl počet kliknutí o více než 5 % při srovnání 1. a 2. období.

Klesá počet kliknutí na reklamy. Zobrazují se reklamy na zajímavých pozicích? Jsou reklamy relevantní? Fungují klíčová slova nebo je nikdo nehledá?

Některé kampaně měly 0 zobrazení za sledované období.

Pokud se v kampani nezobrazují reklamy, je něco špatně. Určitě taková kampaň nebude fungovat.

Některé kampaně překročily rozpočet během 3 zadaných období.

Kampaně utrácí víc, než bylo nastaveno. Je rozpočet příliš nízký? Nebo kvůli obecným klíčovým slovům mají hodně nerelevantních kliknutí?

V účtu jsou zamítnuté reklamy.

Zamítnuté reklamy se nezobrazují. Když se reklamy nezobrazují, nepřivádí vám zákazníky – to chcete napravit.

V účtu jsou reklamy čekající na schválení.

I když v českých AdWords to nebývá problém, mohou vaše reklamy čekat na schválení dlouho. Jestli chcete mít klid, že reklamy běží, a nechcete je každý den kontrolovat, je tento alarm pro vás.

V účtu jsou nefungující url odkazy na webové stránky.

Reklama vedoucí na neplatnou stránku jsou ve většině případů vyhozené peníze. Nevyhazujte peníze zbytečně.

Alarmy by měly být součástí každého automatického systému – AdWords dokážou fungovat bez pomoci, ale měli byste se dozvědět hned, když pomoc potřebovat budou. Jsou to vaše peníze.

Alarmy jsou součást PPC Asistenta a nabízíme je zdarma. Pro klienty, kteří využívají naše automaty, jsou k dispozici rozšířené verze alarmů, které hlídají další parametry.