Přihlaste se do Sklik rozhraní. Vpravo nahoře klikněte na svůj email, v menu zvolte možnost Nastavení.
Zajímá vás položka Nabídnout přístup / požádat o přístup:
- Ujistěte se, že máte jako Typ akce zvoleno Nabídnout přístup.
- Do kolonky Jméno účtu vložíte email, kterému přístup nabízíte (v našem případě info@marketingppc.cz). Email musí existovat a mít vlastní Sklik účet, jinak vám systém nahlásí chybu.
- Zvolte vhodná přístupová práva.
- Odešlete žádost.
Co znamenají jednotlivá přístupová práva:
- Pokud dáváte přístup za účelem správy kampaní, zvolte práva Správce kampaní.
- Pokud ponecháte práva Reportér statistik, dotyčný nebude moci v kampaních nic měnit. Hodí se např. pro povolení přístupu agentury za účelem auditu vaší kampaně.
- Možnost Administrátor účtu byste měli přidělovat jen důvěryhodným lidem, člověk s tímto oprávněním může do účtu přidávat další uživatele. Např. pokud se o vaši kampaň bude v agentuře starat více lidí, pomocí tohoto oprávnění mohou přidat další členy týmu.
Je možný i opačný postup, kdy agentuře řeknete svůj Sklik email a ona vám pošle žádost o přístup k vašemu účtu. Tato žádost se vám objeví v Sklik rozhraní na horní liště jako nová zpráva.
Odebrání přístupu
Přihlaste se do svého Sklik účtu a vyberte záložku Nastavení. Poté kliknutím na křížek odstraníte daného uživatele z Vašeho Sklikového účtu.