Nejdražší chyby v Google Ads

Reklamy Google Ads mohou být velmi efektivní nástroj při zvyšování počtu prodejů. Jeden z důvodů je fakt, že nabízí spoustu různých typů kampaní, se kterými dokážete oslovit téměř kohokoliv, kdo se pohybuje na internetu.

Tato komplexnost je na druhou stranu velmi nebezpečná v tom smyslu, že není snadné vždy všechno správně nastavit nebo se v nastaveních vůbec vyznat. Výchozí nastavení kampaní, které doporučuje Google, mohou být často v rozporu s cíli inzerentů. Zatímco Google chce co nejvíce kliknutí za co nejvíce peněz, vašim cílem jako inzerenta je přesný opak.

Řada užitečných funkcí je navíc v nastavení ukryta tak dobře, že průměrně zdatný inzerent ani nemusí tušit, že existují. I z tohoto důvodu je velmi snadné se v Google Ads dopouštět chyb, které vás mohou jako inzerenta vyjít velmi draho.

Které chyby jsou nejčastější a jak se jim vyhnout? Dozvíte se v tomto průvodci.

1. Chyby při měření konverzí >

Kdo přehled Google Ads chyb připravil

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc