On-line webináře se zárukou

Načerpejte praktické vědomosti z pohodlí domova nebo vaší kanceláře

100% záruka vrácení peněz: Pokud nám do 24 hodin po skončení živého webináře nebo do 7 dnů po objednání záznamu webináře napíšete, že jste se nic nového nedozvěděli, bez řečí vrátíme vámi zaplacenou částku do posledního halíře.

Všechny webináře jsou on-line – místo konání je tedy obrazovka vašeho počítače. Ráno v den webináře obdržíte odkaz, na kterém jej můžete sledovat.

Máte k webinářům dotaz? Rádi vám jej zodpovíme: dotaz@marketingppc.cz

Plánované živé webináře

Google Analytics
webinář ke google analytics
Čtvrtek 19.3.2020 v 17:30

Co neměříte, to nekontrolujete. Zvládnutí nastavení Google Analytics a schopnost najít v přehledech podstatné informace je nutným předpokladem úspěšných on-line kampaní. Jen tak zjistíte, které aktivity fungují a které jsou jen plýtváním časem i penězi. Určeno pro začátečníky a mírně pokročilé.
Bonusový webinář: 0 Kč bez DPH.
PŘIHLÁSIT SE

Záznamy proběhlých webinářů

Jak  spravovat Google Ads
jak spravovat google
Záznam webináře

Na co se zaměřit při správě Google Ads kampaní? Spíš než na vychytávky, se kterými se v praxi setká jeden ze sta inzerentů, se zaměříme na pravidelné úkony při správě Google Ads kampaní, které by měl dělat každý.
Určeno pro začátečníky a mírně pokročilé.
Cena záznamu webináře: 450 Kč bez DPH.
OBJEDNATZJISTIT VÍCE

Jak nastavit Facebook reklamu
jak nastavit facebook reklamu
Záznam webináře

Naučte se správně nastavit Facebook reklamy. Kdy je Facebook reklama vhodná a kdy ne. Typy Facebook kampaní, kdy kterou použít a na koho zacílit. Jak napsat Facebook reklamu. Teorie i názorná ukázka tvorby kampaně.
Určeno pro začátečníky.
Cena záznamu webináře: 450 Kč bez DPH
OBJEDNATZJISTIT VÍCE

Jak nastavit Google Nákupy
jak nastavit Google Nákupy
Záznam webináře

Naučte se správně nastavit a spravovat kampaně Google Nákupy. Postupy při nastavení Google Merchant Centra, kampaní Google Nákupy a jejich správě. V první části je vysvětlena teorie, ve druhé části je názorná ukázka tvorby kampaně.
Pro začátečníky až středně pokročilé.
Cena záznamu webináře: 350 Kč bez DPH
OBJEDNATZJISTIT VÍCE

Vyhledávání Google Ads
jak nastavit google vyhledávání
Záznam webináře

Naučte se správně nastavit Google Ads reklamy ve vyhledávání. Nastavení kampaně, výběr klíčových slov, tvorba reklam a rozšíření reklam. V první části je vysvětlena teorie, ve druhé části je názorná ukázka tvorby kampaně.
Pro začátečníky a mírně pokročilé.
Cena záznamu webináře: 350 Kč bez DPH
OBJEDNATZJISTIT VÍCE

Nástrahy v Google Ads
nástrahy v google ads
Záznam webináře

Skryté nástrahy a drahé chyby Google Ads: jak nás Google šikovně připravuje o peníze a jak se o ně nešikovně připravujeme sami. Abyste dokázali najít a správně nastavit největší záludnosti v Google Ads.
Pro začátečníky až středně pokročilé.
Cena záznamu webináře: 350 Kč bez DPH
OBJEDNATZJISTIT VÍCE

Jak zvládnout online marketing
jak zvládnout online marketing
Záznam webináře

Jak zvládnout online marketing a přestat u toho vyhazovat peníze za nesmyslnou reklamu. Proč váš on-line marketing nefunguje a jaké jsou nejčastější chyby při online propagaci.
Pro začátečníky a mírně pokročilé.
Cena záznamu webináře: 250 Kč bez DPH
OBJEDNATZJISTIT VÍCE

Kdo webináře vede

Filip Hvízdal, zakladatel MarketingPPC

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Co říkají naši klienti

Ladislav Mertlík, Rogelli.cz

Taky máte pocit, že si online kampaně uhlídáte nejlépe sami? Nemáte dobrou zkušenost s externími dodavateli?

I my jsme prošli tuhle cestu a hledali někoho, kdo nás povede v online kampaních. Na MarketingPPC jsem narazil náhodou. Z každého jejich článku byla cítit zkušenost, vhled do problematiky. První kontakt byl ve velmi přátelské atmosféře a ta trvá dodnes.

Dostávám přesně to, co žádám. Nejsem tlačen do nesmyslných závazků a paušálů. Navíc dostávám pohled odborníků, kteří mají široký rozhled. Pragmaticky sledují nejnovější vývoj v online marketingu.

A to nejdůležitější: používají selský rozum, zohledňují branži a velikost naší firmy i země, kde působíme.

Společně tak vedeme i kampaně pro rogelli.sk a rogelli.pl.

Děkujeme!