Skryté nástrahy a drahé chyby Google Ads

Záznam online webináře

Pro začátečníky až středně pokročilé

Jak nás Google šikovně připravuje o peníze a jak se o ně nešikovně připravujeme sami.

Délka: 1:12:31

Záznam webináře pochází z roku 2019.

V ceně video záznam webináře plus PDF soubor s prezentací vč. možnosti zeptat se mě na cokoliv ke Google Ads kampaním e-mailem.

Příklad z praxe

Pokud by majitel kampaně z obrázku absolvoval tento webinář, zaplatil by se mu 104 krát.

Kampaň, která běžně utrácela do 400 Kč denně, najednou utratí během sedmi dnů 43 322 Kč. Aniž by do kampaně kdokoliv zasahoval, aniž by někdo něco měnil!

Co je nejdůležitější, tuto útratu uživatel rozhodně nechtěl, nepřinesla jedinou konverzi, jen mu vyčerpala kredit s nulovým efektem.

Jedná se o funkci, která je při vytvoření kampaně vždy zapnuta. Kdo ji nezná nebo ji zapomene vypnout, riskuje podobný scénář. Na webináři se budeme bavit přesně o takových nástrahách Google Ads.

Seznam probíraných témat

Rozšíření cílení v obsahové síti.

Automatické cílení v obsahové síti.

Nevyloučení obsahu v obsahové síti.

Strategie ‘maximalizovat počet kliknutí’ bez limitu.

Chytré nabídky, chytré (smart) kampaně.

Vyhledávání s obsahovou sítí v jednom.

Použití návrhů klíčových slov.

Přílišné spoléhání se na Google Ads.

Chybějící vědomosti nebo chybějící praxe.

Neměření konverzí nebo nesprávné měření konverzí.

Používání klíčových slov v prosté volné shodě.

Ignorování vylučujících klíčových slov.

Nesprávně použité vkládání klíčových slov.

Ohlasy účastníků webinářů

Informace určitě nebyly povrchní. Webinář byl co se správy kampaní týká strašně fajn. Příště bych určitě uvítala webinář na další témata - např. výběr nabídek, atd. Odnesla jsem si spoustu důležitých informací a určitě si pustím ještě i záznam pro lepší zažití všech informací. Moc děkuji za to, co děláte.
Ďakujem vám veľmi pekne a veľmi si cením vašu starostlivosť. Kurz bol veľmi prospešný a som rad, že ste ho poslali aj s možnosťou pozretia ďalej, lebo teraz sa toho nakopilo a nie je čas to pozerať. Ešte raz ďakujem a teším sa na ďalšie kurzy a taktiež ďalšie články, ktoré dlhodobo čítam a sú veľmi dobre a podrobne.​​
Děkuji za včerejší velmi zajímavý webinář. Většinu věcí jsem věděl a používám (bohužel jsem je pracně zjišťoval poslední rok, takže škoda, že webinář nebyl k dispozici dříve, ale tak to bývá). Bylo moc fajn slyšet a vidět to takto uceleně a pár věcí pro mě bylo nových nebo jsem si nebyl jistý, jak je správně využít.
Bolo to fajn ;) Uvital by som mozno dalsi webinar viac do hlbky, ale je mozne ze uz nieco take bolo, len mi to uniklo :)
Člověk se dozvěděl znovu něco nového. (např. sloupce skóre kvality u klíčových slov, zvyšování ceny za proklik pro určité město), checklist běžných činností správy. Pro začínajícího PPCčkaře užitečný webinář.
Nepřeskakovat z jednoho na druhé, udělat klidně více webinářů na dílčí témata - zdroje návštěvnosti, konverze, nastavení Facebooku... některé věci byly pro úplné začátečniky a některé zas pro hodně pokročilé. Příště trochu lépe a bude to super... jinak moc děkuji.

Kdo webináře vede

Filip se on-line marketingu začal věnovat poté, kdy v roce 2012 vyzkoušel své první Google Ads kampaně při jednom z podnikatelských pokusů. Nikdy nepracoval pro velkou on-line agenturu, vše sám nastudoval a poté za vlastní peníze aplikoval v praxi. Vědomosti čerpal od takových kapacit, jako jsou Perry Marshall, Larry Kim, Rand Fishkin, Brad Geddes, a dalších.

V roce 2013 založil MarketingPPC, od té doby mu prošlo pod rukama několik set účtů a tisíce kampaní, napsal téměř 40 článků na náš blog, vytvořil e-mailový kurz 6 nejdražších chyb v Google Ads, vyškolil od nuly sedm PPC specialistů a spolupodílel se na aplikaci PPC Asistent. V současné době aktivně spravuje Google Ads, Sklik a Facebook kampaně našich VIP klientů s měsíční útratou přes 4.300.000 Kč.

Filip Hvízdal

Zakladatel Marketingppc